۱۳۹۳/۴/۳

تجزیه عراق مقدمه قدرت گرفتن تجزیه طلبان کرد در ایران

آرش سیگارچی مجری صدای امریکا با انتشار مطالبی درباره تجزیه عراق به نقل از رادیو فردا و بی بی سی به تبلیغ این مطلب پرداخت.

همه می دانند در صورت تجیه عراق و قوت گرفتن کردها در عراق احتمال تجزیه ایران و کردستان ایران نیز افزایش می  یابد. 

ایرانیان مراقب باشید آمریکا به دنبال تجزیه عراق و سپس ایران است. 

سیگارچی اینچنین نوشت: "مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق: کردها خواهان استقلال منطقه کردستان از بقیه کشور هستند و اکنون زمان آن رسیده است که مردم کرد آینده خود را تعیین کند.

 

بیشتر بخوانید":
رادیو فردا:
http://goo.gl/25BHWU
بی‌بی‌سی:
http://goo.gl/jybXBy

کامبیز حسینی و فرشید منافی مجریان رادیو فردا با پرچم منحوس جمهوری اسلامی

جام جهانی به مانند بارانی بود که این کرم های کثیف را از گندابهای تاریکشان بیرون کشید و چهره هایشان بر همگان آشکار شد.

وای به روزگار اینان و خیلی های دیگر که به بهانه حمایت از تیم ملی، تا توانستند پرچم جمهوری اسلامی را تبلیغ نمودند.

فعلا دارم سند جمع میکنم تا در دو هفته آینده از آن دست کلیپ هایم را بسازم و برای ثبت در تاریخ تمامی این دلقکان و دریوزگان سیاسی را رسوا نمایم.

از تمامی شما هم میهنانم میخواهم این حرام لقمه های سیاسی را رسوا کنید و در عین حال تا میتوانید در این روزها با پرچم رسمی ایران یعنی پرچم شیروخورشید در معادین عمومی طردد کنید.

امید دانا

 
 آزاده اسدی مجری رادیو فردا

http://2.bp.blogspot.com/-geW1RRkRKbo/U6QB1spRIJI/AAAAAAAABiI/2xyc0FlsuL8/s1600/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A8%DB%8C%D8%B2+%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C+%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82+%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C+%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7+%D9%88+%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%81%D8%B9%D9%84%DB%8C+%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%88%D8%AA%DB%8C%DA%A9.jpg

https://scontent-a-sjc.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/q71/s720x720/10426600_598518020262397_5060425670713613866_n.jpg

خب مچ آقای آرش سیگارچی را هم گرفتیم به همین سادگی!!

ایشان یک ویدیو در فیس بوکش منتشر کرده، که عده ای کمونیست از دست یک بچه اصلاحطلب پرچم جمهوری اسلامی را میگیرند و آتش میزنند و در توضیحات نوشته:

"این ویدیو برای برزیل هست که یکی از هم میهنان با پرچم جمهوری اسلامی برای تشویق تیم ملی رفته و این چه رفتاریست ای اپوزسیون نادان!!"

جالب اینجاست ویدیو برای سال 2009 هست و در نیویورک برای حضور احمدی نژاد این اتفاق افتاده و حال آقای سیگارچی بی شرافتی خودشان را حداقل در کسوت یک خبرنگار زیر پا گذاشتن و برای دفاع از پرچم جمهوری اسلامی تمامی پرنسیبهای خبرنگاری را نادید گرفتند.

باشد تا فردا شب در این ارتباط برنامه ای کوتاه خواهم ساخت.

امید دانا

لینک فیس بوک آرش سیگارچی

https://www.facebook.com/sigarchivoa/posts/10152311856838743?comment_id=10152312040413743&notif_t=like

لینک ویدیو آپلود شده در سال 2011
https://www.youtube.com/watch?v=kgoPZHvQyow

۱۳۹۳/۴/۱

باز هم بی بی سی و بازی با احساسات ایرانیان


بی بی سی فارسی برای بار دوم در گزارشی فوتبالی، تصاویری از ایرانیان حاضر در برزیل را پخش کرد.
هرچند حضور فعال ایرانیان با پرچم شیر و خورشید در باشگاه و شهر های برزیل پر رنگ است اما بی بی سی با زحمت زیاد این موضوع را سانسور می کند و تنها با پخش پرچم های ج. ا .ا وفاداری خود را به دولت روحانی ابراز داشت.

۱۳۹۳/۳/۳۰

پروژه مشترک بی بی سی ، من و تو ، صدای امریکا

مجریان و عوامل تلویزیون های بی بی سی فارسی ، صدای امریکا و من و تو و دیگر ماموران جمهوری اسلامی در پروژه ای مشترک به تبلیغ پرچم جمهوری اسلامی در شهر های مختلف خارج کشور می پردازند. 

 

این ماموران سعی دارند با استفاده از پرچم ج . ا . ا در کنار شیر و خورشید جا اندازان را در کنار و رفیق آزادی خواهان شریف ایرانی قرار دهند. 

مواظب این توطئه خائنانه و ضد میهنی باشیم.



 تصویر پرچم جمهوری اسلامی و پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان در کنار هم که در سایت بی بی سی.نمایش داده شده است


 دلسا قربانی فرزند بیوک قربانی از ایرانیان لابی جمهوری اسلامی در انگلستان هست که هر ساله همایش پیروزی جمهوری اسلامی در انگلستان بر گزار می کند. این فرد که با رفتن به اکادمی گوگوش من و تو معروف شده اکنون پرچم جمهوری اسلامی بر قلبش نگاشته است.




علی جوانمردی مجری صدای امریکا و همکارانش با پرچم جمهوری اسلامی 


 ندا جناب مجری برنامه چرا که نه در شبکه من و تو






تصاویری که بی بی سی به نمایش می گذارد پرچم شیر و خورشید به سختی دیده می شود. 


کامبیز حسینی مجری صدای امریکا و رادیو فردا : وی در آغوش عاملان جمهوری اسلامی و البته تیشرت خود را مخفی کرده که نشان جمهوری اسلامی دیده نشود. 


کامبیز حسینی همچنین با بی شرمی تمام در فیس بوک پولتیک نوشت: 

"تنها کشور روی زمین که به سه پرچم همین ایران در برزیل "


 نگار مرتضوی مجری صدای امریکا در آغوش عوامل جمهوری اسلامی با پرچم ج. ا .ا

۱۳۹۳/۳/۲۸

نظر سازی بسیار عجیب صدای امریکا

http://ir.voanews.com/pollarchive.html

نیاز به هیچ توضیحی نیست!

چرا صدای امریکا این نظر سنجی را در حمایت از رهبر ج ا ا منتشر می کند . 

ضمنا به آمار دو نظر سنجی هم دقت کنید . نظر سنجی مربوط به رهبر ج ا 220 هزار کاربر رای داده اند ولی به موضوع قبل از ان 4800 نفر!!!


اعترافی تکان دهنده از مجری بی بی سی فارسی


چندی پیش محسن نامجو با حضور در بی بی سی فارسی به تبلیغ آلبوم جدیدش پرداخت و بی بی سی هم ضمن پخش قسمتی از کلیپ توهین آمیز وی به رضا شاه کبیر خشم ایرانیان را بر انگیخت. 

البته صدای امریکا و رادیو فردا هم در این قضیه با بی بی سی شریک شدند و بار دیگر وطن فروشی و خیانتشان را علنی کردند. 

اعتراض شدید و عمومی ایرانیان آنقدر برای این رسانه های وابسته به امریکا و انگلیس سخت امد که به فکر راه چاره ای افتادند . تا مردم ایران این قضیه را رها کنند . 

حال مجری بی بی سی در صفحه شخصی خود پرده از این سناریو مشترک برداشت و نوشت : 

" فکر کنم نجفی لخت شد ملت دست از سر نامجو بردارند .. والله " 

شاهین نجفی در کنسرتی رفتاری خلاف ادب  که هیچ مناسبتی با فرهنگ ایرانیان ندارد را انجام داد و بی بی سی و صدای امریکا و رادیو فردا بصورت هماهنگ این موضوع را در بوغ های تبلیغاتی خود دمیدند و صدایش را به فلک رساندند. 

گویا هیچ موضوعی مهمتر از این لخت شدن نبوده است. 

و بعد ایرانیان را مشغول این مسئله کردند که نظر شما درباره این لخت شدن شاهین چیست؟ 

یعنی رضا شاه را ولش کن از لختی شاهین بگو! 

توهین به افتخار ایران را بی خیال و به لخت شدن شاهین بیاندیش! 

چرا ما ایرانیان به این جنجال رسانه ای بی بی سی توجه نداریم؟

۱۳۹۳/۳/۲۷

مجری بی بی سی فارسی با نوزادش در حال رقص _فیلم


رعنا رحیم پور مجری بی بی سی فارسی با فرزند در آغوش در حال رقص و تشویق تیم ملی . البته با پرچم جمهوری اسلامی روی تیشرت نوزادش

 


پرچم جمهوری اسلامی ساختمان بی بی سی را فرا گرفت




کارکنان بی بی سی فارسی از جمله فرناز قاضی زاده و مهدی پرپنچی و حسین باستان و ... در حین دیدن بازی فوتبال جام جهانی و تیم ایران با پرچم خرچنگ نشان ج. ا . ا. به تشویق تیم پرداختند. استفاده از این پرچم در تیشرت نوزادان بیچاره شان از دیگر ویژگی های این برنامه جا اندازانه بود.
مخفی کردن پرچم توسط برخی افراد نشان از اجباری بودن این طرح و تحمیل پرچم ها به برخی کارکنان توسط صادق صبا می باشد. 

 

۱۳۹۳/۳/۲۳

تبلیغ آلبوم فحاشی های نامجو در رادیو فردا


رادیو فردا هم همراه با بی بی سی و صدای امریکا به تبلیغ ترانه توهین آمیز محسن نامجو پرداخت و نوشت:

"در آلبوم جدید، شمشیر تیز انتقادهایی از این دست که در آن زمان از غلاف درآمده، یک شخصیت تاریخی جنجالی را هدف گرفته: رضا شاه پهلوی.

نامجو در قطعه «رضا خان» که نخستین آهنگ آلبوم نیز هست، با طنز و طعنه، نظرش را درباره رضا شاه بیان می‌کند. این قطعه در واقع مدح شبیه ذم این شخصیت تاریخی است که چندان به مذاق طرفداران متعصب خانواده پهلوی و نظام سلطنتی خوش نیامده است.

و همین قطعه موجب شده نامجویی که پیشتر چوب تکفیر اسلامگرایان حاکم را تجربه کرده، حالا هدف حملات تازه‌ای قرار گرفته از سوی کسانی که رضا شاه برایشان شخصیتی مقدس و نقد ناپذیر است.

طنز قطعه «رضا خان» در کنار ملودی رقص‌آور قطعه فولکوریک «ابر اگر»، لحظات متفاوت آلبوم «از پوست نارنگی مدد» را خلق می‌کنند که اگر این دو قطعه نبودند، این آلبوم بر خلاف عنوان شوخ و شادی که برایش انتخاب شده، به یکی از غم‌بارترین آلبومهای نامجو تبدیل می‌شد." 

در پاسخ به رادیو فردا که منتقدین این آلبوم را متعصب معرفی کرده است باید گفت که بی ادبی و توهین در فرهنگ اصیل ایرانی جایی ندارد و این فرد بخاطر توهین های زننده اش باید عذر خواهی کند و شما هم بخاطر تبلیغ غیر قانونی این البوم مسئولید . 

ضمنا توهین و فحاشی هیچ تناسبی با  نقد ندارد.

۱۳۹۳/۳/۲۱

امضای افتخار /لطفا رای بدهید

برای امضای طومار اعتراضی به صدای امریکا بخاطر توهین به رضا شاه کبیر به این لینک بروید و امضای خود را ثبت کنید. 

Objection to VOA persian

For the attention of Mr Steve Redisch,
Executive Editor of Voice of America

 

بی بی سی فارسی مصاحبه ای با محسن نامجو در مورد آلبوم تازه اش "از پوست نارنگی مدد" انجام داده است که به نکاتی از آن می پردازم. نخست این پرسش است که آیا بی بی سی فارسی با دیگر هنرمندان هم به مناسبت های دیگر گفتگو هایی اینچنینی ترتیب می دهد یا آیا دلیل انجام این مصاحبه، یکی از آهنگ های جنجالی آلبوم نامجو در مورد رضا شاه است؟ نکته دوم اینکه جالب است که بی بی سی فارسی در هنگام یاد کردن از روحانیون در اخبار خود، عناوین کامل آنان را -آیت الله یا حجت السلام- با احترام می خواند، ولی نوبت به رضا شاه که می رسد، حتما باید "رضا خان" بگوید تا شاید حسی از زورمندی شاه را بتواند به رخ بکشد! نکته سوم، برخورد یکجانبه مصاحبه گر بود که با لبخند های شیطنت آمیزش، گفته های بی منطق نامجو در مورد رضا شاه را تایید می کرد که البته خلاف پرنسیپ خبرنگاری است.  

و اما در مورد آهنگ رضا خان محسن نامجو در پست پیشین این وبلاگ نوشته بود (از اینجا بخوانید) و تاسف خوردم که چطور هنرمندی که خود فراری از نظام اسلامی به دنیای مدرن است، همان حرف های جمهوری اسلامی در مورد مدرنیته را تکرار می کند و آن را مساوی با بی بند و باری می پندارد! دیدن صحبت های نامجو در مورد این ترانه، بیشتر برای من تاسف انگیز است؛ جایی که باز تفسیر متحجرانه و عقب مانده خود از مدرنیته را تکرار کرد (لینک مصاحبه نامجو با بی بی سی فارسی).

نامجو پیشتر و به دلیل خواندن آهنگی ما مضمون قرآنی، نامه‌ ای برای عذرخواهی‌، خطاب به مادر خود و "مراجع عظام" و "ملت مسلمان"، در وبلاگ خود گذاشته بود که چنان ابراز ندامتی حتی تاسف و انتقاد جمعی از اهل هنر و فرهنگ را برانگیخت (از اینجا بخوانید). باید دید که آیا در مورد این ویدئو، نامجو لااقل شهامت این را دارد که به زیاده روی خود و فحاشی به کسی که برای بسیاری از ایرانیان شخصیتی قابل احترام است، اعتراف کند؟!

 


ترانه مزدور انقلاب باش پاسخی به محسن نامجو

ترانه مزدور انقلاب باش پاسخی به محسن نامجو در یوتیوب منتشر شد. 

چندی پیش محسن نامجو خواننده بافوری در ترانه ای بی هنر انه توهین ها و فحاشی هایی علیه رضا شاه کبیر منتشر کرد. 

صدای امریکا و بی بی سی در اقدامی هماهنگ به مصاحبه با این مزدور پرداختند و آلبوم او را تبلیغ کردند. 

 

برای تماشا به یوتیوب بروید  ...

 

۱۳۹۳/۳/۱۷

زیکزاک رفتن مانوک خدا بخشیان درباره توهین به رضا شاه

مانوک خدا بخشیان مجری اندیشه تی وی ضمن پخش ترانه توهین امیز محسن نامجو نسبت به رضا شاه کبیر در اظهاراتی ضد و نقیض از نامجو طرفداری کرد و نسبت به شاهزاده نیز بی ادبی هایی روا داشت.

 

 

 

 


۱۳۹۳/۳/۱۴

رابطه ستاره درخشش مدیر صدای امریکا و رضا شاه

در اعتراض به صدای امریکا بخاطر حمایت از محسن نامجو خواننده کم عقل و بی هنری که به رضا شاه کبیر توهین کرده است به BBG  تلفن بزنیم و ستاره درخشش مدیر این تلویزیون را مجبور به عذر خواهی کنیم. 

هرچند برخی تحلیلگران علت این برخورد ها و توهین های صدای امریکا به رضا شاه و پادشاه فقید ایران را ریشه در اعتقادات دینی ستاره درخشش می دانند. چرا که وی معتقد به آیین بهایی است و برخی بهایی ها بر این باورند که شاهنشاه آریا مهر در حمایت از این آیین کم گذاشته است و ایشان تحت تاثیر روحانیت شیعه به آنها توجهی نداشته است. 

البته نوع تعامل این فرقه و آیین با اسرائیل توجیه قابل قبولی برای این رفتار شاهنشاه با بهائیان می باشد. 

 در هر صورت استفاده از امکانات و صدای اسرائیل برای تبلیغ آلبومی که سراسر توهین به فرهنگ و تاریخ و رضا شاه کبیر است هیچ توجیهی ندارد. 

خانم درخشش باید ضمن عذر خواهی از این به بعد از این اشتباهات نکند و اجازه ندهد این جا اندازان در این تلویزیون با بودجه مردم امریکا جولان دهند.