۱۳۹۳/۷/۶

خدا حافظی یکی دیگر از تلویزیون های لس آنجلسی

در حالی که تلویزیون های سیاسی لندن نشین مثل قارچ رو به افزایش هستند و جناح جا انداز با قدرت بیشتر در کشور های مختلف جهان وارد صحنه شده اند ، تلویزیون های برانداز یکی پس از دیگری ضعیف و تعطیل می شوند.
تغییر برنامه ها و حذف مجریان موثر مثل مانوک خدا بخشیان از اندیشه تی وی و خدا حافظی وطن خواه و تلویزیون ایران آریایی مواردی از این قبیل است .


تلویزیون ایران فردا (الفردا)  ی نوری زاده ، رها تی وی و.... تلویزیون هایی وابسته به جناح اصلاح طلبان است که به صراحت حمایت خود از دولت و سران این جناح را اعلام می کنند.

۱۳۹۳/۷/۱

چرا گروه خراسان به یکباره رسانه ای می شود

حمله جداگانه هواپیماهای آمریکا به «گروه خراسان» در سوریه

ارتش آمریکا می‌گوید هواپیماهای جنگی این کشور در کنار حمله‌های خود به مواضع «حکومت اسلامی» در سوریه، حمله جداگانه‌ای نیز به یک گروه که خطر جدی تری برای آمریکا و غرب به‌شمار می‌رود انجام داده‌است.

در حالی که بنا بر گزارش‌ها، حملات هوایی آمریکا و هم‌پیمانانش در سوریه علیه گروه «حکومت اسلامی» و جبهه النصره بامداد سه‌شنبه نیز ادامه یافته، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد که هواپیماهای جنگنده آمریکایی به طور جداگانه گروهی موسوم به «خراسان» را نیز در سوریه هدف قرار داده‌اند.

به گزارش روز سه‌شنبه یکم مهر خبرگزاری آسوشیتدپرس، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که هواپیماهای جنگی آمریکا هشت حمله هوایی به مواضع گروه «خراسان» انجام داده‌اند.

در بیانیه این ستاد آمده‌است که این هشت حمله «به منظور جلوگیری از طرح حمله قریب‌الوقوع علیه ایالات متحده و منافع غرب توسط شبکه‌ای از اعضای قدیمی و باتجربه القاعده که با نام گروه خراسان هم شناخته می‌شوند» صورت گرفته است.

بیانیه این ستاد می‌نویسد «گروه خراسان» با مستقر شدن در سوریه پایگاهی برای حمله به بیرون از این کشور ایجاد کرده و برای انجام عملیات خود به ساخت و آزمایش بمب‌های کنارجاده‌ای و جذب افراد از کشورهای غربی مشغول بوده‌است.

این بیانیه جزئیات دیگری در مورد طرح «حمله قریب‌الوقوع» این گروه به منافع غرب منتشر نکرده‌است.

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش اعلام کرد که هواپیماهای آمریکایی پس از هدف قرار دادن مواضع «گروه خراسان» همگی به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشته‌اند.

روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه ۲۹ شهریور طی گزارشی نوشت که گروه موسوم به «خراسان» گروهی است که توسط محسن الفضلی، یکی از افراد نزدیک به اسامه بن لادن، رهبر کشته‌شده القاعده، تشکیل شده و در سوریه مستقر شده‌است.

به نوشته این روزنامه مقامات آمریکایی می‌گویند که «گروه خراسان» طی سال‌های اخیر به عنوان یک هسته تروریستی در سوریه شکل گرفته و از اهداف اصلی آن حمله تروریستی به خاک آمریکا یا تأسیسات آمریکایی در دیگر نقاط است.

بنا بر این گزارش، وزارت خارجه آمریکا می‌گوید محسن الفضلی «آن‌قدر به بن لادن نزدیک بود که جزو معدود کسانی بود که پیش از یازده سپتامبر از آن طرح باخبر بود.»

محسن الفضلی، اهل کویت، در ۲۱ سالگیمحسن الفضلی، اهل کویت، در ۲۱ سالگی

به نوشته نیویورک تایمز، آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا از حدود یک دهه پیش محسن الفضلی ۳۳ ساله که شهروند کویت است را زیر نظر داشته‌اند.

به گفته وزارت خارجه آمریکا، الفضلی پیش از ورود به سوریه به همراه گروه کوچکی از اعضای القاعده در ایران زندگی می‌کرده‌است.

این گروه پس از حملات یازده سپتامبر از افغانستان به ایران گریخته بودو به گفته دولت ایران اعضای آن در ایران در حبس خانگی به‌سر می‌بردند.

افراد این گروه بعدها از ایران به پاکستان و سوریه رفته‌اند.

به نوشته نیویورک تایمز در مورد «گروه خراسان» اطلاعات منتشرشده کمی وجود دارد اما مقامات اطلاعاتی، نظامی، و انتظامی آمریکا می‌گویند که این گروه با جبهه النصره مرتبط است و اعضای آن از عوامل القاعده از سراسر خاورمیانه، جنوب آسیا، و شمال آفریقا تشکیل شده‌اند.

جیمز آر. کلَپر، مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا به تازگی گفته‌است که «تهدید گروه خراسان برای خاک آمریکا به بزرگی تهدید داعش است.»

نیویورک تایمز می‌نویسد که وزارت خارجه آمریکا در سال ۲۰۱۲ محسن الفضلی را به عنوان «رهبر القاعده در ایران» شناسایی کرد و گفت که وی «جریان پول و افراد» در ایران را مدیریت کرده‌است.

به گفته وزارت خارجه آمریکا، الفضلی با یک فرد ثروتمند کویتی «که از تأمین‌کنندگان مالی جهادگراها است» همکاری می‌کرده تا این‌که اعلام پاداش ۷ میلیون دلاری برای دستگیری او باعث بازداشت او شد.

جرج بوش، رئیس جمهوری اسبق آمریکا، در سال ۲۰۰۵ در یکی از سخنرانی‌های خود به محسن الفضلی اشاره کرد و از کشورهای اروپایی به خاطر کمک‌هایشان در جلوگیری از عملیات وی تشکر کرد.

به گفته جرج بوش، محسن الفضلی به تروریست‌هایی که در سال ۲۰۰۲ یک نفت‌کش فرانسوی را در نزدیکی ساحل یمن منفجر کردند کمک کرده‌بود. آن انفجار یک کشته برجای گذاشت و وسعت زیادی از ساحل را با نشت ۵۰ هزار بشکه نفت آلوده کرد.

۱۳۹۳/۶/۳۱

مشاهده اعدام در امریکا هم تماشاگر دارد - مراسم اعدام عمومی در آمریکا +عکس

عکس زیر مربوط به سال 1936 است و تصویری از اجرای مراسم عمومی اعدام در کشور آمریکا را نشان می‌دهد.




http://www.asrenaft.com/images/docs/000002/n00002724-r-b-000.jpg

عکس سلفی بازیکن ایرانی در افتتاحیه بازی‌های آسیایی

http://www.asrenaft.com/images/docs/000002/n00002756-r-s-000.jpg

مجری صدا و سیما با تیشرتی با عکس خامنه ای در برنامه زنده

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/06/31/13930631000826_PhotoL.jpg

۱۳۹۳/۶/۲۷

تبلیغ یک داعشی در حج +عکس

آقای حاج کامبیز حسینی چی مسئله شماست به ما هم بگویید!؟


آقای کامبیز حسینی الان مدتی‌ هست که این تو گلوم گیر کرده و باید بهت می‌گفتم من یکی‌ از بینندگان برنامه شما هستم اتفاقا علاقه‌ا‌ی خاص به بعضی‌ از صحبتها و برنامها و روشنگری‌های شما دارم البته بر هیچ کس پوشیده نیست که افکار سیاسی شما در چه محوری دور میزنه و این روو به راحتی‌ از طنز تمسخرو آمیز شما برای مبارزین خارج از کشور و مهمانهای برنامه شما میشه فهمید البته توهین به همه مهمانهای شما نباشه ولی‌ با بال و پار دادن به اصلاح طلبها و مهره‌های آنها در خارج کار سختی نیست که تمایل سیاسی شمارو فهمید البته تا اینجا هم به من ربطی نداره و من به عنوان یک مخالف عقیده سیاسی شما  هنوز می‌تونم از برنامه شما و کارهای افشاگری و ضدّ جمهوری اسلامی و هنری شما بهره ببرم و عقیده سیاسی شما هم به شما ربط داره شما صاحب رسانه هستی‌ و صاحب اختیار و یکی‌ از زیبایی آمریکا همین هست که همه با عقاید مختلف اجازه صحبت دارن!

همه اینهارو نوشتم که بدونی مخالفت من بخاطر اصلاح طلب بودن شما و پاچه خواری دارو دست خاتمی و طرفداران آنها در خارج از کشور نیست اینجا انتقاد من از توهین شما به پرچم و هویت ملی‌ ماست البته پر واضح است که در نظر شما اصلاح طلبان شیرو خورشید نماد پادشاهی و سلطنت است و البته اون هم از  بی‌ سوادی و عقده شما به خاندان پهلویست چرا که با یک جستجو به قول خودتون میتوانید به راحتی‌ تشخیص بدین که پرچم شیر و خورشید ربطی به سلطنت نداره و نماد ملی‌ ما هست من نمیدونستم مجاهدین خلق هم سلطنت طلب هستند چرا که آنها هم از همین پرچم استفاده میکنند!

البته بهانه امثال شما این روزها این هست که دنیا ایران رو با این پرچم به رسمیت می‌شناسه سوال من اینجا این هست که آقای حسینی و دوستانی که هم عقیده با این بهانه مسخره هستید آیا همین دنیا خامنه‌ای به عنوان رهبر ایران نمی‌شناسه؟ آیا همین دنیا احمدی‌ نژاد رو به عنوان رئیس جمهور ایران نمی‌شناخت؟ پس اون همه مبارزه و شکایت شما به چه منظور است؟ حالا که دنیا به رسمیت میشناسه  همه خفه بشیم و زیر سایه رهبری به زندگی خفت بار خود ادامه بدیم و این همه مبارزه و مخالفت برای چیست؟

آقای حسینی شما در جواب یکی‌ از دوستان که سوال کرده بود چرا برای تبریک به والیبالیستهای عزیز کشور از عکس ۳ ماه پیش که تازه فوتوشاپ هم شده و شیرو خورشید آن پاک شده و پرچم جمهوری اسلامی در آن هست استفاده کردید شما در جواب فرمودین در جستجو فقط اینو پیدا کردید آقای حسینی آیا زمانی‌ که به برزیل رفته بودید هم اونجا فقط در جستجوی پرچم جمهوری اسلامی بودید؟ آیا اونجا هم پرچم شیرو خورشید نبود که همه پیام‌ها و عکسای شما با پرچم عربی‌ جمهوری اسلامیست؟

آقای حسینی شما فرمودید پرچم مسئله شما نیست می‌خوام بدوم دقیقه چی مسئله شماست؟ بازگشت آقای خاتمی و اصلاح طلبان به قدرت بدون رهبری ؟ دقیقا مساله شما چیست ؟ چطور در رسانه شما که به قول شما بیطرف و آزاد و بدون غرض است نماینده و طیف مخالف دیگری بغیر از اصلاح‌طلب شرکت نمی‌کنه؟ چطور در همه برنامه‌های شما حتا یک بر هم صحبت یا تصویری از پرچم و نماد شیرو خورشید نیست؟ ترسیدین شاید خدای نکرده مردم به ریشه ملی‌ خودشون فکر کنند و این حس آخوند نوازی از آنها دور بشه؟

در آخر بگم برادر من کار شما ارزنده و با ارزش است ولی‌ هدف شما در آخر همان تو بغل رتفن آخوند و بازگشت به یک دولت یک محوری با عقاید خود است البته  شما آزاد هستی‌ هر طوری دوست داری فکر کنی‌ و این یکی‌ از زیبایی های آزادی بیان است ولی‌ حقی‌ نداری ملیت و ریشه و پرچم کشور من رو به باد مسخره بگیری و یا منکر بشی‌!

درضمن جهت اطلاع شما و دوستان اصلاح طلبتان باید عرض کنم

این پرچم جمهوری اسلامی

 همان پرچمیست که حق یک زن زیرش نصف بیضه چپ مرد شد!

 همان پرچمیست که هموطن تو زیرش اعدام شد

 همان پرچمیست که زیرش در زندانها به خواهر و برادرت تجاوز شد

 همان پرچمیست که حق تورو میخوره میده فلسطین و لبنان و سوریه

 همان پرچمیست که مادر تورو جلوی چشمات بخاطر یک تار مو دستگیر میکنند

این همان پرچمیست که تو زنان ایرانی تو ورزشگاه ها بخاطرش راه نمیدن !

این همان پرچمیست که 35 سال حق و حقوق یک انسان اولیه از مردم ایران و زنان ایران گرفته !

حالا برو با افتخار با پرچم جمهوری اسلامی عکس بگیر وبه دیگران نشان بده  و بگو پرچم مسئله من نیست !

با سپاس

بابک ایران بان

۱۳۹۳/۶/۱۹

بی بی سیزاسیون صدای امریکا

به گزارش سايت خودنويس مجيد محمدي كه به دستور سر دبير صداي آمريكا به خاطر مواضعش در قبال جمهوری اسلامی و همچنین مقایسه جمهوری اسلامی و داعش، از فهرست مهمانان صدای آمریکا حذف شده است.در یادداشتی با عنوان ”آیا بی‌بی‌سی‌زاسیون صدای آمریکا واقعیت دارد؟” به روند محافظه‌کارانه اين شبکه خبري كه به سود رژيم آخوندي است اعتراض کرده و می‌نویسد: «صدای آمریکا در دو سال اخیر بعد از اوجی که در دوران جنبش سبز و همراهی با معترضان داشت رسالت بهبود روابط سیاسی میان جمهوری اسلامی و ایالات متحده را با غش کردن به سوی جمهوری اسلامی بر عهده گرفته است کاری که نه توسط یک یا چند رسانه بلکه باید توسط دیپلمات‌ها و سیاستمداران بر سر میز مذاکره انجام شود.»

محمدی، اقدام مدیریت این شبکه را «بی‌بی‌سیزاسیون» می‌خواند: «هنگامی که از بی‌بی‌سی‌زاسیون صدای آمریکا سخن می‌گویم دقیقا منظورم استفاده از رسانه برای تنظیم روابط خارجی به شکلی محافظه کارانه در جهت وضعیت موجود است که بی‌بی‌سی سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد. بی‌بی‌سی این کار را نه با سانسور و حذف مستقیم بلکه با انتخاب همکاران و میهمانان و موضوعات یا عدم انتخاب آنها انجام می‌دهد.»

مجید محمدی در ادامه يادداشت خود شواهد بی‌بی‌سی‌زاسیون را اينگونه بيان نموده است:

«۱- استخدام یکی از کارکنان بی‌بی‌سی به عنوان سردبیر، کسی که هم ظرفیت کار در سازمان تبلیغات اسلامی (روزنامه تهران تایمز علی‌رغم اسم غلط اندازش وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است و مدت‌ها زیر نظر احمد جنتی فعالیت می‌کرد) را در جمهوری اسلامی دارد (در سطح دبیر سرویس) و هم ظرفیت کار با بی‌بی‌سی در اسرائیل. سردبیر صدای آمریکا در طول دوران روزنامه نگاری‌اش سخنی انتقادی علیه جمهوری اسلامی نگفته است در حالی که صدها روزنامه نگار به زندان رفته یا مجبور به مهاجرت شده‌اند. این کارمندی مقامات در رسانه‌های دولتی را کردن با حرفه‌ای بودن قابل توجیه نیست.

۲. کشیدن پایین فتیله‌ی برنامه‌هایی که مستقیما به انتقاد از مبانی حکومت ولایت فقیه و مخاطرات آن برای امنیت منطقه و جهان می‌پردازند. البته انجام دادن این کار تحت عنوان حرفه‌ای شدن صورت می‌گیرد، گویی نمی‌توان به طور حرفه‌ای مبانی و سیاست‌های جمهوری اسلامی را در همه‌ی برنامه‌ها مورد هدف قرار داد؛

۳. حذف افرادی که منتقدان جدی جمهوری اسلامی هستند (میزبان و میهمان) و این نظام را اصلاح ناپذیر می‌دانند و دادن فرصت بیشتر به کسانی که جهت گیری‌های ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی دارند (مثل سهیمی …) با این که در برنامه‌ها به دیگر مهمانان به طور شخصی حمله می‌کنند. مجموعه‌ی اسامی این افراد منتقد لیست سیاه این رسانه را تشکیل می‌دهند.

۴. محدود کردن خبرهای مربوط به ایران به اخبار رسانه‌های رسمی جمهوری اسلامی به جای تولید خبر بالاخص اخبار اعتصابات، نقض حقوق بشر و فساد که حکومت نمی‌خواهد انتشار یابند. با این سیاست دیگر صدای آمریکا سد سانسور را نمی‌شکند بلکه اخبار تلویزیون دولتی را رله می‌کند. بی‌بی‌سی نیز عمدتا همین کار را انجام می‌داده است. توجیه این کار عدم ایجاد مخاطره برای تولید کنندگان خبر در داخل است اما اگر کسی در داخل بخواهد خود را در این جهت به خطر بیاندازد این رسانه‌ها مجال آن را فراهم نمی‌کنند.»

به گفته برخی از اعضای شبکه‌های اجتماعی، آقای منظرپور علاوه بر روزنامه تهران تایمز، همکار موسسه آتیه بهار نیز بوده است. برخی از اعضای سابق این موسسه که در ده‌های هفتاد و هشتاد، روابط تجاری زیادی میان سرمایه‌گذاران خارجی و جمهوری اسلامی برقرار می‌کرده، اینک در نهادهایی که برای عادی سازی رابطه با جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، عضو هستند.

چندی پیش نیز، نیک آهنگ کوثر، سردبیر خودنویس مهمان برنامه «صفحه آخر» همین شبکه بود که در میانه‌های برنامه‌ای زنده در باره فساد مالی-نفتی از جمله مورد مربوط به استات‌اویل نروژ و مهدی هاشمی، با دستور سردبیر صدای آمریکا، میکروفون مهمان برنامه قطع و از استودیو به بیرون هدایت شد. گفته می‌شود مهدی هاشمی رابطه خوبی با مدیران شرکت آتیه بهار داشته است. یکی از همکاران سابق آتیه بهار، سال‌ها رابط شرکت استات اویل نروژ با جمهوری اسلامی بوده است. در نتیجه اعتراض‌های سردبیر خودنویس، هفته بعد از آن، مهدی فلاحتی از نیک آهنگ کوثر خواست ویدئویی حداکثر به مدت ۳ دقیقه برای پخش در قسمت دوم برنامه ضبط و برای پخش بفرستد.

از زمان آغاز به‌کار منظرپور، تدریجا تعدادی از چهره‌های صدای آمریکا و مهمانان این شبکه جلوی دوربین ظاهر نشده‌اند.

۱۳۹۳/۶/۱۸

آزاده نامداری مهریه خود را به اجرا گذاشت- فرزاد حسنی اجاره نشین می شود

گویا خبر‌ها و حواشی جدایی زوج مشهور تلویزیون هنوز پایان نگرفته است؛ چرا که برخی رسانه‌ها خبر از توقیف خانه و کارت بانکی فرزاد حسنی، همسر سابق آزاده نامداری داده‌اند و گفته‌اند نامداری مهریه خود را نیز به اجرا گذاشته است. برخی جزئیات دیگر را در ادامه بخوانید.
بر رده، شنبه گذشته خبرنگار این رسانه در دادگاه خانواده مجتمع قضایی ونک باخبر شده که نامداری، با به اجرا گذاشتن مهریه‌اش، مُهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی همسر سابقش نیز زده است. این حکم در شعبه ۲۶۳ دادگاه خانواده مجتمع قضایی خانواده صادر شده است.

گویا تعداد سکه‌های مهریه وی ۱۱۴ سکه بوده است که ۱۰ سکه را بخشیده و ۱۰۴ سکه دیگر را مطالبه کرده است و طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش نیز توقیف شده است.

طبق اطلاعات نشر یافته که جام جم سرا به صورت مستقل نمی‌تواند آن را تایید یا رد کند و تنها به قصد اطلاع رسانی آن را نشر می‌دهد، گویا نامداری و وکیلش بشدت اصرار دارند که حسنی مهریه را بدون کم و کاست و به صورت یکجا به حسابشان واریز کند و دادگاه این رقم را قسط بندی نکند. از سوی دیگر، بر طبق همین مطلب، حسنی نیز در حال جمع کردن وسایل خانه‌اش است تا با پرداخت بدهی به طلبکارش (مجری زن)، اجاره نشینی را تجربه کند!

فیلم علت جدایی این دو مجری را در اینجا ببینید. 

 

حمایت های نوری زاده از خاتمی


حمایت صریح نوری زاده از هاشمی


اصلاح طلبان لس آنجلس را نیز فتح کردند


زین پس ابراهیم نبوی که دلش خیلی زیر عبای خاتمی کرده لس آنجلسی می شود
وی در فیس بوکش نوشت:
"دوستان عزیز
قراره از این هفته، هر ماه دو برنامه معرفی و امضای کتاب در لس آنجلس برگزار کنم. در این برنامه ها هر بار یکی از کتابهای خودم رو معرفی می کنم و همون کتاب رو برای فروش خواهم داشت که اگر کسی هم دوست داشت بتونه کتاب رو بخره. البته من که کتاب رو نخواهم داشت، کتاب در کتابفروشی آقای قاسم بیگ زاده که کتابفروشی پارس رو در وست وود داره، فروخته می شه و این کتابفروشی محل برگزاری جلسات یک هفته در میون کتاب منه. جلسات به فاصله یک هفته در میون روزهای شنبه از ساعت 3 تا 6 عصر برگزار می شه و لذا روز شنبه همین هفته یعنی شنبه سیزده سپتامبر ساعت 3 تا 6 عصر جلسه معرفی و امضای کتاب " کوتوله ها و درازها" برگزار می شه.
در این کتاب که به سال 1379 توسط نشرنی منتشر شد و دراون نوشته های کوتاه من با طرح های رضاعابدینی چاپ شده معرفی می شه و فکر کنم بیست نسخه از اون موجود باشه که دوستان می تونن کتاب رو همونجا بخرند. مثلا جلسه معرفی و امضای کتاب هست. دو هفته بعد هم، جلسه معرفی رمان "خانه امن" و یک ماه بعد جلسه معرفی کتاب " سالن شش" برگزار خواهد شد.
این جلسات در محل کتابفروشی پارس که صاحب اون یعنی آقای بیگ زاده خودش یک پژوهشگر ادبیات ایران که محققی دقیق و با دقت های مناسب آثار تاریخی است برگزار می شه. آقای بیگ زاده در سالهای اخیر کتاب " رستم التواریخ" سید محمد آصف و همچنین کتاب " التفاصیل" توللی رو ویرایش کرده و چاپ کرده و کارش هم بسیار حرفه ای و خوب بوده. در همین جلسه نگاه مختصری هم به دو کتاب مهم طنز فارسی یعنی " رستم التواریخ" و " التفاصیل" خواهم کرد. دوستانی که مایل هستند برای برنامه روز شنبه بیان، می تونن همینجوری بیان، یا اینکه به من خبر بدن، یا اینکه اصلا خبر ندن، یا اینکه اگر نخواستند بیان هم لازم نیست به من خبر بدن. البته اگر خواستند بیان هم لازم نیست بهم خبر بدن. کلا هر کی هر کار دوست داشت بکنه.
ضمنا یک فیلم کوتاه چهاردقیقه ای در معرفی کتاب کوتوله ها و درازها آماده شده که می تونید اونو ببینید. آقای توحید ارنگه این فیلم رو ساخته. من برای هر برنامه یک فیلم کوتاه آماده می کنم که در یوتیوب خودم منتشر می شه و در همین صفحه لینکش گذاشته می شه. این فیلم رو ببینید و اگر نظری دارید بنویسد.
آدرس محل برگزاری برنامه که ساعت 3 تا 6 بعدازظهر روز شنبه 13 سپتامبر یعنی همین شنبه برگزار می شه، فروشگاه کتاب و انتشارات پارس با این آدرس است. هر کسی سئوالی داشت یا همین زیر بنویسه یا برای من به همین فیس بوک پیام بده."
https://www.facebook.com/Ebrahim.Nabavi.Page?ref=stream

  قبلا در هفته گذشته وی چندین بار از خاتمی تعریف و تمجید کرده . 

مثلا چند مورد را برایتان میذارم: 

شان نظام
گاهی اوقات بعضی ها درباره نظام یک طوری حرف می زنند که اگر آدم هیچ اطلاعی نداشته باشد شک می کند که مبادا خدای ناکرده نکند این نظام جمهوری اسلامی موجود محترمی باشد و ما خبر نداریم. البته این شک معمولا زیاد طول نمی کشد، چرا که وقتی رادیو گوش می دهی یا تلویزیون می بینی بالاخره خبرهایی می شنوی که دل آدم قرص می شود که نه، این نظام موجود محترمی نیست. مثلا همین حرفهای آقای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری که گفته « وجود چهارده میلیون پرونده در دستگاه قضایی در شان نظام نیست.»
اتفاقا همین چهارده میلیون پرونده در شان نظام هست، کشوری که همه روسای جمهورش سابقه تخلف از دید قوه قضائیه دارند، کشوری که حداقل یک ساختمان چهارطبقه لازم است تا پرونده های تخلفات دولت قبلی در آن گذاشته شود، کشوری که چهار میلیون معتاد به مواد مخدر دارد، کشوری که رکورددار رشوه در جهان است، کشوری که در سال یک میلیون زن در آن از پلیس بخاطر نوع لباس شان تذکر می گیرند، اتفاقا شان نظام اش همین است. حالا یکی می گوید که خاتمی رئیس جمهور همین نظام بوده و فلان آدم باشعور وزیر این حکومت بوده، ولی این اشتباه است. از قضا خاتمی و خیلی از آن آدمهخای باشعور با شان این نظام تفاوت داشتند، وگرنه بقیه چیزهایش به خودش می آید.
**********

"خاتمی! دوستت داریم
چقدر خوب است که خاتمی هست و حتی اگر بعد از سه ماه هم یک کلمه حرف بزند، آدم می داند که حتما حرف حساب می زند. روحانی برای من نمونه یک سیاستمدار مفید است، اما خاتمی یک سیاستمدار شریف است، نه اینکه روحانی شریف نیست یا خاتمی مفید نیست. تاکید من این است که هر کدام تعریف اصلی شان چیست. محمد خاتمی گفت: « برخی می گویند مردم انقلاب نکردند برای زندگی و وضعیت مادی بلکه برای اجرایی شدن احکام اسلامی آن هم برخی ظواهر اسلامی، انقلاب کردند یعنی گویی انقلاب فقط برای این بوده که شراب فروشی های رسمی بسته شود و برود در خانه ها تهیه شود، فسادکده های رسمی بسته شود اما فساد در جامعه گسترش یابد. ظاهر قیافه ها اسلامی شود اما باطن مهم نباشد.» خاتمی گفته: « امروز متاسفانه به دلیل بزرگ شدن ارقام فسادها به نظر می رسد فساد و سوءاستفاده باید بیش از هزار میلیارد باشد تا در جامعه حساسیت ایجاد شود.» آخرش هم خاتمی اضافه کرده که « انقلاب آمد که زندگی مردم را عوض کند؛ البته که می خواست فساد نباشد؛ فساد اصلی یعنی حکومت استبدادی و وابستگی به بیگانه و بعد هم فسادهای اخلاقی و انحرافات موجود در جامعه بود. مردم ما اقتصاد خوب و خودکفایی می خواستند. مردم می خواستند زندان هایشان بسته شود و فضای باز داشته باشند و فقط دزدها، آدم کش ها و توطئه کنندگان برای براندازی –آنهم با تعریف واقعی براندازی- دستشان کوتاه شود.» هر وقت این آدم دو کلمه حرف می زند، من به این نتیجه می رسم که هنوز هم یک مدیر عالیرتبه ایرانی می تواند درست، مودب، شرافتمندانه حرف بزند و دروغ نگوید. می خواهید بگویم که عاشق این آدم هستم؟ آره، هستم، چه کنم؟

 **************

...

لابد می خواهید بگوئید که مگر اعتقاد داشتن به روحانی یا هاشمی یا خاتمی نشان دهنده گرایش افراد به دموکراسی است؟ البته که هست. همین است دیگر. اگر هم فکر می کنید ایران کشوری است در حد فاصل فرانسه و سوئیس و ایتالیا و اتریش و هلند و آلمان که بهتر است حتما حتما حتما حتما هر روز به نقشه ایران نگاه کنید، قرص های تان را به موقع بخورید و زیاد نمک روی غذایتان نزنید که فشار خونتان بالا نرود.

 

 

 

این ابراهیم نبوی شش ماهه که می خواهد ایران برود !! آخه گوشکوب ایران رفتن که این همه تبلیغات نداره آن هم با چرب ترین تملقات!! تو که جز حجب و حیا دریدن هنری نداری چرا می خواهی ایران رفتن را به یک طرح و پروژه سیاسی تبدیل کنی و کمپین راه بیاندازی؟! هی نشستی سر بی صاحب را می تراشی!! هیچ مذاجی به این پروژه بازگشت به ایران دل نمی بندد مگر این که دچار سوء هاضمه سیاسی باشد، تو که نمی توانی خوب را تحسین کنی لااقل بد را تائید نکن و آن چنان را آن چنان تر نساز!! و به خلق روزگار درس دروغگویی و تزویر و تقلب و دورویی نده ! برو ایران که برایت  قدح آبدوغ خیار و مغز پسته آماده کردند! 

۱۳۹۳/۶/۱۶

مصاحبه بیژن فرهودی با امید دانا در ارتباط با مهدی هاشمی_رو دست


در این برنامه جناب فرهودی توضیح کاملی به رو دستی ها میدهند که چگونه با مهدی هاشمی گفتگو کردند و صدایش را ضبط نمودند
همچنین در این برنامه جناب فرهودی اشاره به نظرات مهدی هاشمی در مورد اپوزسیون و شاهزاده و شورای ملی میکنند

۱۳۹۳/۶/۱۵

یک فروند هواپیمای وزارت دفاع آمریکا در بندرعباس نشست.

 رویترز: یک مقام مسؤول در وزارت امور خارجه آمریکا گفت یک فروند هواپیمای در اجاره این کشور که از پایگاه نظامی آمریکا در بگرام افغانستان حرکت کرده بود روز جمعه مجبور به فرود در بندرعباس شد.

مقصد این هواپیما،‌ دبی بود اما مجبور شد برای فرود در فرودگاه بندر عباس تغییر مسیر بدهد.

دلیل این فرود اضطراری هواپیما "مسئله اداری" اعلام شده است.

 این مقام آمریکایی افزود:‌ برخلاف خبر رسانه ها، ارتش ایران این هواپیما را مجبور به فرود اضطراری نکرد. 

وی تاکید کرد که مسئله ای مطرح شده درباره این هواپیما حل شد و امیدوار است هواپیما به زودی دوباره پرواز کند.

رسانه ها خبر داده اند که این هواپیمای در اختیار آمریکا بامداد شنبه توانست بندرعباس را به مقصد دبی ترک کند و سالم به مقصد برسد.

یک مقام آمریکایی توضیح داد: این هواپیما به هنگام ورود به ایران نتوانست اطلاعات مورد نیاز درباره خط پروازی خود را ارائه کند به هین دلیل ایران از هواپیما خواست دوباره به افغانستان برگردد اما به دلیل کمبود سوخت،‌ هواپیما درخواست فرود در بندرعباس را ارائه کرد که مورد موافقت قرار گرفت.
قبل از این روزنامه واشنگتن پست خبرداده بود جنگنده های ایرانی یک فروند هواپیمای در اختیار آمریکا را مجبور به فرود در بندرعباس کرده بودند که این موضوع تکذیب شد.
این هواپیما حامل حدود 100 شهروند آمریکا و دو شهروند کانادا متعلق به شرکت اماراتی فلای دبی است که در اجاره وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) قرار دارد.
روزنامه نیویورک تایمز درباره سرنشینان این هواپیما نوشته است آنها پیمانکاران نظامی آمریکا بوده اند.

۱۳۹۳/۶/۱۳

چرا جمهوری اسلامی پرچم های شیر و خوورشید را سانسور نکرد ولی بی بی سی

در دیدار والیبال ایران و امریکا پرچم های زیادی در تلویزیون ج. ا.ا دیده شد که نشان شیر و خورشید در آن می درخشید.
ولی بی بی سی فارسی این همه پرچم را سانسور کررد و با محجبه های مزدور رژیم مصاحبه کرد. حتی دختران مامور رژیم هم که روسری نداشتند با اشاره کارگردان بی بی سی پرچم خرچنگ نشان را روی سرشان می کشند.







۱۳۹۳/۶/۱۱

نوار صوتی مکالمه مهدی هاشمی با بیژن فرهودی

دانلود

وکیل مهدی هاشمی، گفتگوی بیژن فرهودی با موکلش را ساخته و پرداخته سرویس اطلاعاتی انگلیس خواند

https://soundcloud.com/user428898232

https://soundcloud.com/user428898232

 

مهدی هاشمی در گفتگویی که فایل‌های صوتی آن نیز منتشر شده است، به بیژن فرهودی گفته بود که خود و خانواده‌اش به ولایت فقیه اعتقاد ندارند. لازم به ذکر است که پدر او، نقش عمده‌ای در به قدرت رسیدن دومین ولی فقیه جمهوری اسلامی داشته و سال‌ها، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان که وظیفه‌اش انتخاب ولی فقیه می‌باشد بوده است.

کیهان لندن نیز در واکنش به ادعای اخیر علیزاده طباطبایی، خواستار دریافت همه اسناد و مدارکی شد که وکیل مهدی هاشمی مدعی اثبات ارتباط گزارش کیهان لندن و سرویس اطلاعاتی انگلستان شده است: «

لازم به یادآوری است که تجربه نشان داده که هرگاه مسوولین جمهوری اسلامی در برابر اسناد معتبر و غیر قابل انکار کم می‌آورند و در مخمصه قرار می‌گیرند بلافاصله استدلال خام و مضحک سندسازی آن هم توسط بیگانگان را پیش می‌کشند بی‌آنکه بتوانند مدارکی در تایید نظر خود عرضه کنند. بدیهی‌ است که  کیهان آنلاین (لندن) بر اساس اخلاق روزنامه‌نگاری به مجرد دریافت این اسناد و مدارک از طرف آقای علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی رفسنجانی، آنها را برای آگاهی‌ عموم مانند همیشه بی‌‌کم و کاست منتشر می‌کند.»

بیژن فرهودی نیز در پاسخ به این ادعا، در کیهان لندن نوشته است که «کلیه اظهارات آقای مهدی هاشمی‌ درباره عدم التزام به ولایت فقیه و ارائه راه‌کار‌هایی‌ برای براندازی ولایت فقیه- که در دیدار با او (به درخواست شخص ایشان)در اوایل تابستان ۱۳۹۱ در لندن انجام شد دقیقا بر روی نوارضبط شده و در هیچ قسمتی‌ از این نوار نیز مهدی هاشمی رفسنجانی‌ اظهار نکرده که نقشه وی برای براندازی  توسط سرویس  اطلاعاتی‌ انگلستان طراحی‌ شده.» فرهودی همچنین اعلام کرده که خواستار آن است که «هر چه سریع‌تر این اسناد و مدارک برای روشن شدن افکار عمومی و تنویر اذهان ملت ایران از سوی آقای علیزاده منتشر گردد تا معلوم شود چگونه آقای مهدی هاشمی‌ رفسنجانی در راستای اجرای طرح‌های سرویس اطلاعاتی انگلستان عمل می‌کرده‌ است.»

لازم به ذکر است که نزدیکان خانواده هاشمی و خود ایشان، منتقدان و خبرنگار پیگیر پرونده‌های متعدد ایشان در داخل و خارج (کانادا و نروژ و فرانسه) را همکار و مزدبگیر طائب*، معاون اسبق وزارت اطلاعات و رئیس فعلی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران معرفی می‌کردند و این نخستین بار است که یک سازمان اطلاعاتی خارجی از سوی وکیل او، متهم به سندسازی علیه مهدی هاشمی شده است.

 

زنان انگلیسی به جلادان داعش می پیوندند



  فردی که اقدام به بریدن سر خبرنگار آمریکایی در سوریه کرده بود با انتشار پیامی از آمادگی زنان انگلیسی برای دست زدن به اقدام مشابه وی یعنی بریدن سر اتباع آمریکایی خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، انگلیس هنوز از شوک اقدام یکی از شهروندان خود که در سوریه اقدام به بریدن سر "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی، کرده بود خارج نشده که این شخص قاتل اقدام به انتشار خبری نگران کننده کرده است.
روزنامه دیلی تلگراف در این رابطه می نویسد: زنان انگلیسی که از انگلیس به داعش پیوسته اند آماده هستند تا سر دشمنان خود را از تن جدا کرده و به عنوان اولین زنانی که این اقدام را انجام داده اند مطرح شوند.
در همین رابطه یکی از زنان انگلیسی که به همراه همسر خود به سوریه رفته و به گروه داعش پیوسته اقدام به انتشار پیامی در زیر تصویر منتشر شده از ماجرای سربریدن جیمز فولی کرده و ضمن حمایت از این اقدام نوشته است: من نیز آماده ام تا سر امریکائی ها و انگلیسی ها را از تن جدا کنم. من از سایر زنان انگلیسی می خواهم تا به ما بپیوندند.
خدیجه به همراه همسر سوئدی خود در سوریه
این زن که خدیجه نام دارد در سال 2012 میلادی به همراه همسر سوئدی و فرزند کوچکش به خاورمیانه سفر کرده و سپس به گروه داعش در سوریه پیوسته است.
وی چندی پیش با انتشار تصویری از کودک خردسال خود که در حال حمل یک اسلحه اتوماتیک بود معروف گشت. این زن انگلیسی در پیام های خود غرب را بلاد کفر خوانده و خواستار پاکسازی کشورهای غربی از وجود کافرین شده است.
آمادگی این زن انگلیسی که پیش از سفر به سوریه در منطقه "لویشام" در جنوب لندن زندگی می کرد، برای دست زدن به خشن ترین نوع از اقدام تروریستی در حالی است که بریتانیا از دو هفته قبل یعنی زمان انتشار تصویر ویدیوئی سربریده شدن جیمز فولی، در شوکی بزرگ فرو رفته و مقامات لندن در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن از پیوستن اتباع این کشور به گروه های تروریستی جلوگیری کنند .
در همین رابطه روز گذشته "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، از آمادگی لندن برای انجام حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده بود.

تصاویر خوشگذرانی داعش


تصاویر خوشگذرانی داعش با دلارهای نفتی و کشتار مردم عراق و سوریه

خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش
خوشگذرانی داعش

انتشار تصاویر بریده شدن سر یک آمریکایی دیگر

گروه تروریستی داعش تصاویری از بریدن سر یکی دیگر از گروگانان آمریکایی خود را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،گروه تروریستی داعش تصاویری از بریدن سر، استیون ساتلاف، یکی دیگر از روزنامه‌نگاران آمریکایی در بند خود را منتشر کرد.استیون جوئل ساتلاف، یک روزنامه‌نگار آزاد آمریکایی است که از ماه اوت سال 2013 در شهر حلب در سوریه مفقود شده و گروه تروریستی داعش، مسئولیت ربودن وی را بر عهده گرفته است.

سربریدن خبرنگار آمریکایی

این خبرنگار 31 ساله، اهل میامی است و پیش از این از خانواده وی خواسته شده بود، در رسانه‌ها در خصوص ربوده شدن وی صحبتی نکنند.ساتلاف که فارغ التحصیل دانشگاه مرکزی کالیفرنیا است، تا پیش از ربوه شدن، با مجله‌های تایم،کریستین ساینس مانیتور و چند مجله دیگر همکاری می‌کرد.


۱۳۹۳/۶/۱۰

هفته‌ای دو وعده بیشتر گوشت نخورید!

تحقیقات دانشمندان دانشگاه‌های کمبریج و آبردین نشان می‌دهد برای جلوگیری از افزایش گازهای گلخانه‌ای و تامین نیازهای غذایی مردم دنیا باید مصرف جهانی گوشت کاهش پیدا کند.

به گفته این محققان اگر مصرف جهانی محصولا غذایی حیوانی و لبنیات به همین روال ادامه پیدا کند تولید گازهای گلخانه‌ای ناشی از تولید آنها، تا سال ۲۰۵۰ هشتاد درصد افزایش خواهد یافت.

این گزارش از مردم خواسته از سبک زندگی آمریکایی یعنی مصرف بیش از حد غذاهای حیوانی فاصله بگیرند و در هفته بیشتر از دو وعده گوشت (هر وعده ۸۵ گرم) و پنج تخم مرغ نخورند.

پروفسور کیث ریچاردز استاد دانشگاه کمبریج می‌گوید: "این حرف یک گیاهخوار افراطی نیست، بلکه بحث خوردن گوشت به اعتدال است، یعنی یک رژیم سالم و متعادل."

"با مدیریت تقاضا، مثلا با آموزش‌، می‌توان با یک تیر دو نشان زد، جامعه سالمتر می‌ماند و فشار بحرانی بر محیط زیست کاهش می‌یابد."

این در حالیست که دنیا در جهت عکس حرکت می‌کند، مصرف محصولات غذایی حیوانی روز بروز بیشتر می‌شود و شهرهای دنیا شاهد افزایش روزافزون همبرگر فروشی‌ها هستند.

سالانه حدود سیصد میلیون تن گوشت در دنیا تولید می‌شود.

 

بر اساس این تحقیق بزودی تولید فعلی برای تامین تقاضای روزافزون کافی نخواهد بود و افزایش تولید از حدی که فعلا هست اثری ویرانگری بر محیط زیست خواهد گذاشت.

بر اساس این تحقیق که در نشریه "نیچر" که به موضوعات تغییرات اقلیمی می پردازد منتشر شده تا سال ۲۰۵۰ زمین‌های کشاورزی ۴۲ درصد و استفاده از کودهای شیمیایی ۴۵ درصد از میزانی که در سال ۲۰۰۹ بود بیشتر خواهد شد.

تا آن سال یک دهم جنگل‌های بکر حاره‌ای دنیا نابود می‌شود.

بر اساس این گزارش اگر تقاضا برای گوشت همینطور ادامه یابد جنگل ها و زمین های زراعی بیشتری باید به دامداری و محل نگهداری دام تبدیل شوند.

  • برای تولید یک کیلوگرم گوشت گاو یازده هزار لیتر آب لازم است وبرای یک کیلوگرم گندم ۱۱۳ لیتر.

  • برای تولید یک کیلوگرم گوشت گاو به هفت کیلوگرم دانه گیاهی (غلات) نیاز است.

  • سهم صنعت دامداری در تولید پازهای گلخانه‌ای از صنعت حمل و نقل بیشتر است.

  • تولید یک کیلوگرم گوشت گاو معادل ۳۶.۴ کیلوگرم دی اکسید کربن تولید می کند.

  • تولید یک کیلوگرم گوشت گاو معادل ۲۵۰ کیلومتر سفر با خودرو و یا مصرف یک لامپ صد وات است که بیست روز دائم روشن باشد.

  • برای تولید یک کیلو کالری پوتئین حیوانی ۲۵ کیلو کالری انرژی فسیلی باید مصرف شود.

  • فضولات صنعت دامپروری آمریکا بیش از فضولاتی است که جمعیت این کشور تولید می کند، هر ثانیه حدود ۴۵ هزار کیلوگرم.

  • به گزارش صلح سبز در سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ بیش از ۲.۹ میلیون جریب از جنگل‌های آمازون تبدیل به زمین زارعی برای تولید خوراک دام و طیور شد.

  • انرژی لازم برای تولید یک کیلوگرم پروتئین حیوانی یازده برابر انرژی مورد نیاز برای تولید یک کیلوگرم انرژی گیاهی است.

از بین رفتن جنگل ها و افزایش دامداری باعث تولید دی اکسید کربن و متان بیشتری می شود و استفاده بیشتر از کودهای شیمیایی هم باعث تسریع تولید گازهای گلخانه‌ای و تغییرات آب و هوایی کره زمین خواهد شد.

تقریبا نیمی از تولید زراعی دنیا به مصرف خوراک دام می‌رسد در حالیکه بسیاری از مردم دنیا غذای کافی ندارند.

فقط غلاتی که در آمریکا به مصرف خوراک دام می‌رسد می‌تواند ۸۴۰ میلیون نفر تغذیه کند و به گزارش سازمان ملل همین تعداد گرسنه در جهان وجود دارد، ۸۴۲ میلیون نفر، و سه میلیارد نفر هم سوء تغذیه دارند.

صنایع تولید مواد غذایی حیوانی از نظر تبدیل گیاهان به غذا پایین‌ترین راندمان را دارند، بطور متوسط سه درصد، به عبارت دیگر برای تولید غذای حیوانی باید به میزان بسیار بیشتری منابع کره زمین را مصرف کرد و به محیط زیست آسیب زد.

به گفته محققان شرایط در صورتی که دور ریختن و اسراف مواد غذایی در سطح جهانی کاهش یابد بسیار بهتر خواهد شد.

در حال حاضر یک سوم (۳۳%) مواد غذایی که در دنیا تولید می‌شود، به ارزش آن ۷۵۰ میلیارد دلار، دور ریخته می‌شود.

به عبارت دیگر محصولی که در ۲۸ درصد زمین‌های زراعی دنیا تولید می‌شود دور ریخته می‌شود.

انرژی مورد نیاز برای تولید معادل یک کیلوکالری

گوشت گوسفند

۵۷ کیلو کالری

گوشت گاو

۴۰ کیلو کالری

تخم مرغ

۳۹ کیلو کالری

شیر

۱۴ کیلو کالری

 

 

محققان معتقدند با آموزش کشاورزان در کشورهای در حال توسعه می توان هر چه بهتر و مفیدتر از زمین های کشاورزی خود بهره برداری کنند.

سالانه در دنیا ۵۶ میلیارد حیوان پرورش داده و کشته می‌شوند

با این حال بویانا باژلی، پژوهشگر ارشد این تحقیق می‌گوید "نمی‌توان در این زمینه ضرورتا کشاورزی را مقصر دانست بلکه مشکل این است که ما چه غذایی برای خوردن انتخاب می‌کنیم."

تولید مواد غذایی یکی مهمترین عومال نابودی تنوع زیستی است و نقش مهمی در تغییر آب و هوای کره زمین و آلودگی دارد بنابراین اینکه چه غذایی برای خوردن انتخاب می کنیم مهم است."

از خوانندگی راک در بریتانیا تا قمه کشی در سپاه داعش

زن میانسال بریتانیایی، که مادر دو کودک است، با شوهر جوانش به صف دولت اسلامی داعش پیوست. این زن سابقه خوانندگی راک را در کارنامه خود دارد.

روزنامه بریتانیایی دیلی میل، روز یکشنبه 31 آگوست نوشت سلی جونز، 45 ساله، به تازگی مسلمان شده است. او که تمام عمرش را با کمک هزینه دولتی در بریتانیا زندگی می کرده، اکنون در اینترنت در باره بریدن سر مسیحیان با یک "چاقوی برهنه" حرف می زند.

این مادر بدون شغل، که زمانی عضو یک گروه موسیقی بود، ادعا می کند که به صف جهادیونی پیوسته که در مرز بین عراق و سوریه مستقر هستند.



به گزارش دیلی میل، این زن دو پسر جوان خود را رها کرده تا با مردی ازدواج کند که گفته می شود سر خبرنگار آمریکایی جیمز فولی را بریده است.

سلی جونز نام خود به سکینه حسین تغییر داده، و اکنون "حجاب سنگین اسلامی" می پوشد، خانه خود در چتهام بریتانیا را ترک کرده تا به شهر رقه، مرکز قدرت داعش در سوریه برود.

بعد از انتشار این خبر، پاتریک، برادر 52 ساله سلی که یک شرکت ساختمانی دارد، به دیلی میل گفت که از پیوستن خواهرش به اسلامگرایان افراطی به شدت یکه خورده است.

پاتریک که در خانه ای 900 هزار دلاری در آکستک بریتانیا زندگی می کند گفت: "روزهایی ناراحت کننده برای خانواده من است، و من آرزوم می کردم که چنین چیزی برای ما اتفاق نمی افتاد. خواهرم عاشق شد و رفت."

جونز اواخر سال گذشته میلادی، از طریق اینترنت عاشق شوهر جدیدش، جنید حسین 20 ساله شد. او اکنون عکسهای ترسناکی از خود در سایتهای اجتماعی منتشر می کند، در حالیکه کلاشنیکف در دست دارد و حجاب سیاه و روبنده پوشیده است.



او که نام مستعار "ام حسین البریتانی" را برای خود انتخاب کرده، در این سایتها به یهودیان بدگویی می کند و اسامه بن لادن را می ستاید.
چند روز پیش او هشدار داد: "ای مسیحیان سرهای شما را با یک چاقوی زیبا باید بریده و در شهر رقه به سر نیزه زد. بیایید تا من ترتیب این کار را بدهم."

حسین، همسر این زن، یک هکر کامپیوتر است که با قید ضمانت آزاد شده و سپس از دست پلیس بریتانیا گریخت. او متهم به دست داشتن در ناآرامی های بیرمنگام بود. او در سال 2012 برای ربودن اطلاعات حساس از مشاور تونی بلر، هک کردن سایت ضد تروریستی دولت، به شش ماه زندان محکوم شد.

حسین با جوان 24 ساله ای به نام عبدالماجد عبدالباری، خواننده رپ قطعه "هیپ هاپ جهادی"، به منطقه جنگی سفر می کنند. این دو نفر اکنون برای داعش می جنگند، و گفته می شود که در کشتن فولی دست داشته اند.

پیشینه جونز به یک تازه مسلمان نمی خورد چه برسد به یک شبه نظامی تروریست. او در ابتدای دهه 1990 در یک گروه موسیقی زنانه به نام "کرانچ" گیتار می زد، و چند کنسرت در جنوب شرقی بریتانیا اجرا کرد.

یک کلیپ ویدیویی او را با موی طلایی و دامن کوتاه چرمی نشان می دهد. در سالهای اخیر او به هنر علاقمند شد و از راه یک سایت دست به فروش تابلو، تی شرت، ماگ و انگشتر زد.

او در اینترنت چندین نام برای خود انتخاب کرد، و در گروه های توطئه گری، جادوگری و شیطان پرستی عضو بود. در یک تصویر او با لباس راهبه های مسیحی در حالیکه هفت تیری بدست داشت ظاهر شد.

همسایه های جونز از او خاطره خوبی ندارند و می گویند که همیشه فریاد می زده و شب ها تا دیر وقت بیدار می مانده است. آنها به دیلی میل گفتند که او زنی تندخو و بشدت بدهکار بود.

به گزارش دیلی میل، معلوم نیست که بسر پسرهای جونز که یکی 10 و دیگری 14 سال دارد چه آمده است. او در عکسی در سال 2010 آنها را "عشق زندگیش" خواند.

سخنگوی پلیس بریتانیا روز گذشته گفت: "ما از مردم می خواهیم یا در شناساسی تروریست ها ما را یاری کنند." دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا هم اعلام کرد که این کشور تروریستها را تحمل نخواهد کرد.

خاطره دکتر حقیقی از برخورد ساواک با وی


برخورد زننده منوشه امیر با یک منتقد در رادیو اسرائیل

منشه امیر مجری رادیو اسرائیل اخیرا بخاطر هجمه رسانه ای به دولت اسرائیل صبر و متانت قبل را ندارد و هر کس کوچکترین انتقادی به اسرائیل کند را مامور و مزدور رژیم می خواند. 

جای بسی تاسف است که فضای آزادی بیان و گفتگو باز سیاسی در اپوزیسیون به بهانه های مختلف اینچنین قتل عام شود. 


چاپ اسکناس‌ ضداسرائیلی در انگلیس+تصویر

تعدادی از فعالان انگلیسی در اعلام حمایت از فلسطین اسکناس‌های با شعار «فلسطین را آزاد و اسرائیل را تحریم کنید» را در برخی شهرهای انگلیس انتشار دادند.
بر اساس گزارش «دیلی میل» بانک مرکزی انگلیس این اقدام را غیرقانونی اعلام کرده و آن را تخریب پول ملی توصیف کرده است و حتی گفته عاملان این اقدام را تعقیب خواهد کرد. عاملان این اقدام اعلام کرده‌اند که در اعلام حمایت از فلسطین و بالا بردن درجه آگاهی مردم از مسئله فلسطین آن را انجام داده‌اند و افزود‌ه‌اند که آنچه «اسرائیل»‌انجام می‌دهد خطای عینی است و باید تحریم شود.
اسکناس‌ ضدصهیونیستی انگلیس+عکس