۱۳۹۳/۷/۲۹

سخنگوی دولت روحانی در بی بی سی فارسی

به گفته بانک مرکزی بعد از دوسال رشد اقتصادی ایران مثبت شده  و این خیلی خوب بوده .
تیم اقتصادی حسن روحانی بهترین  تیم موجود بعد از انقلاب بوده است
مهمترین خبر رشد اقتصادی بسیار عالی است ....
اینها حرف های سخنگوی دولت روحانی نیست بلکه حرفهای کارشناس بی بی سی است که با این فضاحت به حمایت از حسن روحانی پرداخت.

۱۳۹۳/۷/۲۸

باز هم عقده های شخصی مشیری و حمله به شاهنشاه آریا مهر

https://www.youtube.com/watch?v=6ZjjMMdBPCc&list=UUbaqc9riSztJIM-8NIzdy2Q

مشیری که بار ها نشان داده که عقده های شخصی اش بخاطر اخراج از شهربانی باعث توهین هایش به شاهنشاه می شود

اینبار هم به بهانه نقد مستند انقلاب 57 تلویزیون من و تو تا توانست عقده های درونی اش را بیرون ریخت 


۱۳۹۳/۷/۲۷

بخش فارسی صدای آمریکا و تمایل به رژیم ایران

نامه ۹ نماینده‌ کنگره‌ آمریکا به جان کری و درخواست تحقیق درباره عدم پوشش خبری مسائل حقوق بشر توسط بخش فارسی صدای آمریکا 

http://freebeacon.com/wp-content/uploads/2014/10/VOA-PNN_final.pdf

 

این نمایندگان از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، خواستار تحقیق وزارت خارجه درباره نحوه گزارش‌دهی و پوشش خبری بخش فارسی صدای آمریکا شده‌اند. این تقاضا به دنبال نارضایتی‌های متعدد از شکل مدیریت این شبکه و نیز پوشش بسیاری از اخبار به‌ویژه در مورد نقض حقوق بشر در ایران مطرح شده است. نمایندگان کنگره در نامه خود به شکوائیه آمریکایی‌های ایرانی‌تبار از کوتاهی صدای آمریکا در پوشش نقض حقوق بشر در ایران و مسائلی که برای رژیم تهران شرم‌آور است اشاره کرده‌اند: «ما شکایت‌هایی از موکلان ایرانی-آمریکایی‌مان گرفته‌ایم که معتقدند بخش فارسی صدای آمریکا وضعیت نقض حقوق بشر در ایران و افزایش نگران‌کننده اعدام‌ها را به اندازه کافی پوشش نداده است.» این نمایندگان در ادامه نوشته‌اند: «در دوره نخست ریاست جمهوری روحانی، نزدیک به ۹۰۰ نفر را دار زده‌اند و بخش فارسی صدای آمریکا تنها تعداد بسیاری معدودی را پوشش داده‌ است... ما در ماموریت خود برای محافظت و قدرت بخشیدن به گروه‌های آسیب‌پذیر، باید مطمئن باشیم که بخش فارسی صدای آمریکا ماموریت خود را در ارائه اخبار واقعی به انجام برساند و صدای ایرانیانی که به دنبال تامین حقوق بشر خود و تغییر دموکراتیک کشورشان هستند را خاموش و سرکوب نکند...».

توهین فلاحتی و میهمانش به رضا شاه کبیر

به بهانه سالمرگ فرخی فلاحتی برنامه ای را به او اختصاص داد و پیام های جهت دار به ظاهر مخاطبان خود را خواند که غالبه یک طرفه رضا شاه کبیر را متهم به قتل وی کرده بودند و از رابطه فرخی با چپ ها و بر اندازان چیزی نگفته بودند.  و سپس مجری برنامه هم با سیاست یکی به میخ و یکی به نعل که نشان و از ترس و هراس وی داشت ایشان را دیکتاتور خواند.


۱۳۹۳/۷/۲۴

اخراج احمد رافت از تلویزیون رها


بیش از دو سال از افتتاح این تلویزیون نمی گذرد. رها تی وی که متعلق به امیر حسین جهانشاهی می باشد با مدیریت علی اصغر رمضان پور شروع به کار کرد . اما هنوز یک سالی نگذشته بود که رمضان پور اعلام کرد بخاطر محدودیت های جناب جهانشاهی و سانسور برنامه ها از این تلویزیون کناره گیری می کند. البته بعد از قطع همکاری تا چندین ماه اختلافات مالی بین وی و جهانشاهی در فضای رسانه ها مطرح بود. 

ظاهرا از همان موقع بود که جهانشاهی با تغییر تاکتیک در مبارزه و به بیان دیگر با نشان دادن چهره واقعی خود از بر اندازی صرف نظر کرد و به فکر آشتی ملی افتاد. 

حمایت صریح از خاتمی ، هاشمی و حسن روحانی برای جذب بوجه های لندن نشینان و جابجایی برخی مجریان و آماده کردن شرایط برای برگشت ایشان به ایران ، هماهنگی با وزارت ورزش برای برقراری بازی دوستانه یک تیم اسپانیایی بنام رئال مادرید با پرس پولیس ایران و... 

اما مانع دیگر جهانشاهی برای ادامه جا اندازی و به قول خودش آشتی ملی ، مهره های بر انداز است. 

هرچند رافت پایبندی خاصی به ایران و تمامیت ارضی مییهن مان ندارد و بار ها با تجزیه طلبان به مصاحبه پرداخته است . اما به هر حال با رژیم هم کنار نمی آمد و مانعی برای این رسانه جا انداز بود. 

اخراج نیرو های غیر جا انداز از این تلویزیون که در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود اولین و آخرین حرکت ضد میهنی جهانشاهی نیست. 


۱۳۹۳/۷/۱۴

اولین حضور فرزاد حسنی بعد از طلاق _فیلم

صدا و سیما روز عید قربان در اقدامی عجیب فرزاد حسنی را به همراه خانواده وارد تلویزیون کرد تا هم شایعه ممنوع التصویر بودن وی را رد کند و هم از آزاده نامداری همسر سابق وی بخاطر به اجرا گذاشتن مهریه انتقام بگیرد .

در این برنامه فرزاد حسنی با مادر و برادران و تنها عروس جدیدشان در برنامه شرکت کرد. 

لب کلام مجری و حسنی این بود که عروس جدید شان چند زبان زنده دنیا را بلد است و مهمتر از ان زبان ادمیزاد و دل ها را بلد است. 

ضمنا حسنی گفت تنها امید خانواده ماست چون ما خواهر نداریم 

در قسمتی هم از عروسشان خواست که بگوید او را بیشتر دوست دارد یا برادر دیگرش را. که عروس هم با قاطعیت گفت با براد فرزاد صمیمی تر است . 


۱۳۹۳/۷/۹

(تصاویر) ملکه‌هلند و شاه در تخت‌جمشید

در آخرین روزهای شهریورماه 1342 خاندان سلطنتی هلند شامل ملکه جولیانا، پرنس برنارد و شاهزاده بئاتریکس برای سفری چند روزه از سوی شاه ایران دعوت شدند. 

برنامه اقامت خاندان سلطنتی در ایران شامل مهمانی و ضیافت های مجلل در کاخ سلطنتی بازدید از اماکن تاریخی و موزه های تهران و البته سفر به شیراز و اصفهان و بازدید از مناطق زلزله زده بوئین زهرا می شد.  

"جی وی وورف" عکاس هلندی در تمام طول سفر همراه خاندان سلطنتی حضور داشت و از لحظه ورود این هیات به تهران تا پرواز به شیراز و اصفهان و گردش در اماکن تاریخی و باستانی شیراز و اصفهان را عکاسی کرد. در همین بخش روز گذشته عکس هایی از ورود به تهران و  بازدید ملکه از مناطق زلزله زده در بوئین زهرا را دیدید. امروز عکس های مربوط به سفر به شیراز برای دیدن تخت جمشید را می بینید. آنطور که از عکس ها پیداست ملکه که برخلاف بازدید از بوئین زهرا اینبار شاه و همسرش را نیز همراه خود می بینید تنها علاقمند به دیدن تخت جمشید بوده و بازدید از دیگر آثار تاریخی و باستانی این شهر را در برنامه خود قرار نداده است.