۱۳۹۳/۱۰/۲۹

جشن جشن نامزدی دختر و پسر ایرانی در بازی فوتبال در استرالیا

 این ویدیو در استادیوم شهر بریس بین استرالیا پس از بازی‌های تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات متحده عربی در چارچوب جام ملت‌های آسیا ضبط شده است.

در این بازی، ایران با تنها گل دقیقه ۹۰ که توسط رضا قوچان‌نژاد وارد دروازه حریف شد، پیروزی را از آن خود کرد و به عنوان صدر نشین گروه C به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یافت.

در ویدیوی منتشر شده در حالی که تماشاگران ایرانی، در حال تشویق تیم ملی بودند، یکی از تماشاگران، با تقدیم حلقه، از دوستش که کنار او ایستاده بود، خواستگاری می‌کند. این اقدام با جواب مثبت دختر روبرو می‌شود.

این حرکت مورد تشویق دیگر حاضران در ورزشگاه قرار می‌گیرد که در پی آن، شروع به خواندن ترانه‌های عاشقانه برای این زوج می‌کنند.

این دور از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، شاهد حاشیه‌های جالب بسیاری بود. از جمله اینکه چند روز پیش یک دختر ایرانی در حاشیه بازی ایران-قطر، در نوشته‌ای بر روی پرچم ایران، از علیرضا حقیقی دروازه‌بان این تیم خواستگاری کرد.

برای مشاهده کلیک فرمایید..

سختی های رضا شاه برای کشف حجاب در ایران


17day1314kashfe hejab

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

فیلم - سرنوشت سران شورشیان 57 و خائنین به پادشاه_رو دست 28

 در این فیلم امید دانا به  سرنوشت سران شورشیان 57 و خائنین به پادشاه  می پردازد . برنامه رو دست.

استعفای اجباری مجری مشهور CNN بخاطر مطالب ضداسرائیلی

جیم کلانسی یکی از قدیمی‌ترین و مشهور‌ترین مجری‌های شبکه خبری سی‌ان‌ان، روز جمعه بعد از ۳۴سال کار در این شبکه با نوشتن نامه خداحافظی از کارش استعفا داد. این استعفا یک هفته بعد از آن صورت گرفت که اظهارنظرهای او در شبکه توییتر در گفتگو با چند کاربر اسرائیلی، خبرساز شد.

این خبرنگار آمریکایی در واکنش به کاریکاتورهای شارلی ابدو و ماجراهای بعد از آن در پاریس، در حساب توییتری خود نوشت که این‌ها همه کار ترسوهاست و اسرائیلی‌ها هستند که سعی می‌کنند این ماجرا را نوعی تقابل با اسلام جلوه دهند. او تبلیغات اسرائیلی‌ها را باعث شکل‌گیری حمله پاریس عنوان کرده بود.

یک هفته بعد از این اظهارنظر، روز جمعه، این خبرنگار قدیمی سی‌ان‌ان در نامه‌ای نوشت: «بعد از ۳۴سال کار در سی‌ان‌ان، زمان خداحافظی رسیده‌است. افتخار من بود که در کنار شما در تمام این سال‌ها کار کردم. او برای همکارانش آرزوی موفقیت کرده و البته هیچ دلیلی برای استعفایش ارائه نکرده‌است.»

سی‌ان‌ان و جیم کلانسی هیچ توضیحی درباره این استعفا نداده‌اند. اما با توجه به اینکه این استعفا ناگهانی و درست چند روز بعد از اظهارنظر او علیه اسرائیلی‌ها در تویی‌تر صورت گرفته، همه تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این استعفا به‌دلیل همین اظهارنظرهابوده است. کلانسی علاوه بر کار در سی‌ان‌ان، معاون تحقیقاتی بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها در آمریکا هم هست.

کلانسی خبرنگاری حرفه‌ای است که در سال ۱۹۸۱ به سی ان ان پیوست. وی در سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۶ خبرنگار اعزامی این شبکه به بیروت، فرانکفورت، رم و لندن بود و در این سال‌ها چندین جایزه دریافت کرده است.

 

علیرضا حقیقی! با من ازدواج کن

دختر هوادار تیم ملی ایران بر روی پرچم نوشته است: علیرضا حقیقی با من ازدواج کن

یک دختر ایرانی در استرالیا در حاشیه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در این کشور در حال برگزاری است، با نوشته‌هایی بر روی پرچم ایران، از علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی این کشور خواستگاری کرد.

این دختر با زبان انگلیسی بر روی پرچم نوشته بود: «علیرضا حقیقی با من ازدواج کن.»

تصویر منتشر شده از اقدام این دختر هوادار تیم ملی ایران، در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها، بازتاب گسترده داشت.

پس حضور علیرضا حقیقی در رقابت‌های گذشته جام جهانی به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ایران، دختران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی، به او ابراز علاقه کردند.

به نظر می‌رسد این ابراز علاقه، به تیپ و قیافه حقیقی باز می‌گردد.

 

تصاویر پرتاب همجنسگراها از بلندی توسط داعش

داعش، شنبه ۱۷ ژانویه تصاویری را از اعدام دو مرد به روش پرتاب کردن آن‌ها از ساختمانی بلند در شهر نینوا در نزدیکی موصل عراق منتشر کرده است.

رسانه‌ها و صفحات مربوط به داعش که این تصاویر را منتشر کرده‌اند، مدعی شده‌اند که این دو مرد به اتهام «همجنسگرایی» به این شیوه اعدام می‌شوند.

این تصاویر نشان می‌دهد که ماموران اجرای حکم، این دو مرد را که دستشان از پشت بسته و روی چشم‌هایشان نیز پوشیده شده بود به بالای یک بنای بلند در شهر نینوا در نزدیکی موصل عراق برده و به پایین پرتاب کردند. صد‌ها نفر از مردم در پایین ساختمان برای تماشای صحنه این مجازات گرد هم آمده بودند.

نوامبر گذشته نیز داعش دو مرد را به اتهام همجسنگرایی، سنگسار کرده بود.


 

معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان بنا بر تازه‌ترین رده بندی

بنا بر رده بندی جدید اعلام شده، گذرنامه ایالات متحده آمریکا، با افزایش امتیازات خود، موفق شدن در دره نخست گذرنامه‌های معتبر دنیا بایستد

.

موسسه Henley & Partners با اعلام رده بندی جهان اعتبار گذرنامه‌های ۱۷۴ گذرنامه جهان، تغییراتی در جدول سال گذشته خود ایجاد کرد. این رده بندی برپای شماره کشورهایی است که حامل هر گذرنامه می‌تواند از ژوئیه ۲۰۱۴ بدون دریافت روادید، وارد آن‌ها شود. این جدول با همکاری اتحادیه حل و نقل هوایی (IATA) که بیشترین اطلاعات درباره گذرنامه‌ها و روادید را دارد، تهیه شده است.

معتبرتین گذرنامه‌ها بر پایه رده بندی جدید عبارتند از:
۱- فنلاند، آلمان، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، در رده نخست رده بندی معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستادند. حاملان گذرنامه‌های این کشور‌ها می‌توانند بدون دریافت روادید، وارد ۱۷۵ کشور شوند.

۲- کانادا و دانمارک، رده دوم معتبرتیرن گذرنامه‌های جهان را دارند. دارندگان این گذرنامه‌ها می‌توانند بدون دریافت روادید وارد ۱۷۳ کشور جهان شوند.

۳- بلژیک، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، لوکزامبورگ، هلند، پرتغال و اسپانیا، با توانایی ورود به ۱۷۲ کشور جهان بدون روادید، در رده سوم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستادند.

۴- اتریش ایرلند و نروژ، در رده چهارم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستادند. دارندگان این گذرنامه‌ها می‌توانند بدون اخذر روادید به ۱۷۱ کشور جهان بروند.

۵- نیوزلند، سنگاپور و سوئیس، جایگاه پنجم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان را به خود اختصاص دادند. دارندگان این گذرنامه‌ها می‌توانند بدون اخذ روادید به ۱۷۰ کشور جهان بروند.

۶- یونان در رده ششم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستاده است. شهروندان این کشور می‌توانند بدون اخذ روادید به ۱۶۹ کشور کشور جهان بروند.

۷- استرالیا در رده هشتم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستاده است. شهروندان این کشور می‌توانند بدون اخذ روادید به ۱۶۸ کشور جهان بروند.

۸- مالزی و مالت هشتم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان را به خود اختصاص داده‌اند. دارندگان این گذرنامه‌ها می‌توانند بدون اخذ روادید به ۱۶۶ کشور جهان بروند.

۹- ایسلند در رده نهم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان ایستاده است. شهروندان این کشور می‌توانند بدون دریافت گذرنامه به ۱۶۵ کشور جهان بروند.

۱۰- چک و مجارستان رده دهم معتبر‌ترین گذرنامه‌های جهان را به خود اختصاص داده‌اند. دارندگان گذرنامه‌های این کشور‌ها می‌توانند بدون دریافت روادید به ۱۶۲ کشور جهان بروند.

فیلم قدیمی از لحظه فرود هواپیمای جنگی توسط رضا پهلوی


فیلم - به چالش کشیدن صدای امریکا بخاطر پرچم ایران

هواداران جنبش ما هستیم در اعتراض به سانسور پرچم های شیر و خورشید ایرانیان در استرالیا در برنامه روی خط صدای امریکا در برنامه  زنده علیه این مماشاتگران و جا اندازان شوریدند.


 

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

ظهور داعش در اسرائیل و برخورد زننده با زنان +عکس

روزنامه «هامُدیا» که از روزنامه‌های به شدت محافظه کار اسرائیلی است، تصاویر سیاستمداران زن شرکت کننده در راهپیمایی ضد تروریسم پاریس که پس از حملات اخیر تندرو‌ها در این شهر برگزار شد، از عکس‌هایی که از حضور رهبران جهان در این راهپیمایی منتشر کرده، حذف کرده است.

عکس اصلی از حضور رهبران جهان در تظاهرات پاریس


به گزارش روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، روزنامه محافظه کار «هامُدیا» در عکسی که منتشر کرده، تصویر آنگلا مرکل را در طول راهپیمایی در صف نخست در کنار فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه حرکت می‌کرد، حذف کرده است.

همچنین تصویر آن ایدالگو، شهردار پاریس که دست در دست ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا حرکت می‌کرد حذف شده است.

صفحه اول روزنامه محافظه کار اسرائیلی«هامُدیا»


این عکس به گونه‌ای بریده شده که تصویر فدریکا موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز حذف شده و تنها یک دست او در تصویر پیداست.

مقایسه دو عکس


محافظه‌کاران تندرو در اسرائیل به قوانین سخت‌گیرانه مذهبی پایبندند و از حضور در بسیاری از بخش‌های جامعه مدرن پرهیز می‌کنند.

این بخش از جامعه اسرائیل خواهان تفکیک جنسیتی در اتوبوس‌ها، بیمارستان‌ها و حتی گورستان‌ها هستند و با انتشار تصاویر زنان مخالفند.

از همین رو در بیت المقدس همواره پوسترهای تبلیغاتی با تصاویر زنان را پاره می‌شوند.

سانسور تصاویر در صفحات روزنامه‌ها از جمله موارد متداول در محافل محافظه‌کاران تندرو در اسرائیل است.

مورد مشابه در این زمینه انتشار تصاویر باراک اوباما و مقام‌های ارشد آمریکا در کاخ سفید و در عصر روز یکم ماه می‌۲۰۱۱ به‌هنگام تماشای تصاویر زنده عملیات کشته شدن اسامه بن‌لادن رهبر القاعده است. یک هفته‌ نامه محافظه‌کار یهودی که در آمریکا منتشر می‌شود تصویر هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده را حذف کرد و به دلیل این تغییر مورد انتقاد کاخ سفید قرار گرفت.

چرا صدای امریکا پرچم شیر و خورشید را سانسور می کند

صدای امریکا که در بازتاب گزینشی اخبار به نفع جمهوری اسلامی ید طولایی دارد در انعکاس اخبار و گزارشات از جام ملت های اسیا در استرالیا تنها ایرانیان مزدوری را نمایش داد که با حجاب اسلامی و پرچم ج.ا.ا  به میدان آمده بودند و همه پرچم های شیر و خورشید را سانسور کرد.

 فیلم دیدینی و جالب (کلیک کنید)

 

 


۱۳۹۳/۱۰/۲۳

همه پرسی بمب اتم در دولت روحانی



سیرک عثمانی در کاخ.

حواشی مراسم استقبال از محمود عباس در شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای بود که این دیدار را تحت الشعاع قرار داد.

مراسم استقبال در کاخ ریاست جمهوری تازه ساخت ترکیه انجام شد و رئیس جمهور ترکیه در حالی با میهمان فلسطینی خود دست می‌داد که پشت سرش دسته‌ای از نظامیان زره پوش قرار داشتند که نیزه به دست و شمشیر به کمر ایستاده بودند.

انتشار تصویر این شانزده سرباز که در دو ردیف بر روی پلکان ایستاده بودند، واکنش بهت زده و گاهی تمسخرآمیز کاربران شبکه‌های اجتماعی را در ترکیه به همراه داشت.

منابع رسمی در ترکیه گفته‌اند که این شانزده سرباز نمادی از شانزده حکومت مهم در تاریخ ترک تباران هستند که از امپراتوری هون‌ها در سده دوم قبل از میلاد تا حکومت‌های سلجوقیان و گورکانیان و در ‌‌نهایت امپراتوری عثمانی را شامل می‌شود.

این نخستین بار است که از این گارد در استقبال از رهبران خارجی استفاده شده است.

با این حال، بعضی از کاربران، اردوغان را به تلاش برای زنده کردن خاطره شکوه و جلال دوران عثمانی متهم کردند.

«قدری گورسل» روزنامه نگار شناخته شده ترکیه‌ای در توئیتر نوشت: ‌"سیرک عثمانی در کاخ."

گروهی دیگر دست به کار شدند و با دستکاری این تصویر با کمک نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، عکس بعضی از شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها را به آن اضافه کردند.

در یکی از تصاویر دستکاری شده، قهرمانان جنگ ستارگان در کنار آقای اردوغان و مهمانش دیده می‌شوند. در عکسی دیگر، اردوغان در میان شخصیت‌های مجموعه ارباب حلقه‌ها قرار گرفته است.
حواشی دیدار اردوغان با محمود عباس در کاخی رخ داد که افتتاحش در اکتبر گذشته با جنجال به همراه بود.

حدود ۶۰۰ میلیون دلار برای ساخت این کاخ که ۱۱۵۰ اتاق دارد، ‌ هزینه شده و رجب طیب اردوغان آن را نماد ترکیه جدیدی می‌داند که در حال بناست. اما مخالفان آن را تصویر حکومتی می‌دانند که آن را به حرکت به سوی خودکامگی متهم می‌کنند.

آن‌ها همچنین اردوغان را متهم می‌کنند که با بزرگ کردن جلوه‌های دوران عثمانی سعی در تضعیف دستاوردهای حکومت سکولار در ترکیه دارد.




...............
پایان پیام/ ۲۱۸

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

ماجرای فیلم مخفی های اتاق خواب اپوزیسیون


شهرام همایون به تحلیل روش وزارت اطلاعات و مهره های نفوذی مثل مدحی برای خارج کردن سیاسی ها از میدان مبارزه پرداخت . دعوت اپوزیسیون به دبی و فیلم گرفتن از اتاق خواب آنها برای ساکت کردن برنامه سازان اپوزیسیون از ترفند های رژیم جمهوری اسلامی کثیف بوده است

درد دلها و گریه شهرام همایون در برنامه زنده


شهرام همایون در آخرین برنامه خود در هاتبرد با چشمانی اشکبار به درد دل با ایرانیان پرداخت.


فیلمی که اشک مجری تلویزیون را در آورد

در این فیلم مجری احساسی می شود و اشکش در می آید.شما هم ببینید و ..

ماجرای پیشگویی شهرام همایون درباره عاقبت نوری زاده

شهرام همایون در آخرین برنامه خود در هاتبرد از ماجرای پیشگویی اش درباره عاقبت نوری زاده و وطن فروشی های وی سخن گفت .

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

رابطه پیتزا و عشق بازی در ایران

در این مستند از رابطه پیتزا و عشق بازی در ایران سخن گفته شده
خوشمزه ترین پیتزای جهان در ایران پختخ می شود.
از پیتزای هزاران سال پیش در ایران تا پیتزای قرمه سبزی

۱۳۹۳/۱۰/۱۹

اعلام اسامی خائنین به وطن از اول شورش 57 تا کنون

آریا باقری با اعلام اسامی خائنین به وطن از روز اول تا کنون مردم را نسبت به این وطن فروشان هشدار داد.

اعلام سومین گروگانگیری در فرانسه- دقایقی قبل



دقایقی قبل بی بی سی در خبری اعلام کرد سومین گروگانگیری در شهری در جنوب پاریس در یک طلافروشی شروع شده است .دو نفر در این مکان به گروگان گرفته شده اند