۱۳۹۳/۷/۲۴

اخراج احمد رافت از تلویزیون رها


بیش از دو سال از افتتاح این تلویزیون نمی گذرد. رها تی وی که متعلق به امیر حسین جهانشاهی می باشد با مدیریت علی اصغر رمضان پور شروع به کار کرد . اما هنوز یک سالی نگذشته بود که رمضان پور اعلام کرد بخاطر محدودیت های جناب جهانشاهی و سانسور برنامه ها از این تلویزیون کناره گیری می کند. البته بعد از قطع همکاری تا چندین ماه اختلافات مالی بین وی و جهانشاهی در فضای رسانه ها مطرح بود. 

ظاهرا از همان موقع بود که جهانشاهی با تغییر تاکتیک در مبارزه و به بیان دیگر با نشان دادن چهره واقعی خود از بر اندازی صرف نظر کرد و به فکر آشتی ملی افتاد. 

حمایت صریح از خاتمی ، هاشمی و حسن روحانی برای جذب بوجه های لندن نشینان و جابجایی برخی مجریان و آماده کردن شرایط برای برگشت ایشان به ایران ، هماهنگی با وزارت ورزش برای برقراری بازی دوستانه یک تیم اسپانیایی بنام رئال مادرید با پرس پولیس ایران و... 

اما مانع دیگر جهانشاهی برای ادامه جا اندازی و به قول خودش آشتی ملی ، مهره های بر انداز است. 

هرچند رافت پایبندی خاصی به ایران و تمامیت ارضی مییهن مان ندارد و بار ها با تجزیه طلبان به مصاحبه پرداخته است . اما به هر حال با رژیم هم کنار نمی آمد و مانعی برای این رسانه جا انداز بود. 

اخراج نیرو های غیر جا انداز از این تلویزیون که در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود اولین و آخرین حرکت ضد میهنی جهانشاهی نیست. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟