۱۳۹۳/۳/۲۳

تبلیغ آلبوم فحاشی های نامجو در رادیو فردا


رادیو فردا هم همراه با بی بی سی و صدای امریکا به تبلیغ ترانه توهین آمیز محسن نامجو پرداخت و نوشت:

"در آلبوم جدید، شمشیر تیز انتقادهایی از این دست که در آن زمان از غلاف درآمده، یک شخصیت تاریخی جنجالی را هدف گرفته: رضا شاه پهلوی.

نامجو در قطعه «رضا خان» که نخستین آهنگ آلبوم نیز هست، با طنز و طعنه، نظرش را درباره رضا شاه بیان می‌کند. این قطعه در واقع مدح شبیه ذم این شخصیت تاریخی است که چندان به مذاق طرفداران متعصب خانواده پهلوی و نظام سلطنتی خوش نیامده است.

و همین قطعه موجب شده نامجویی که پیشتر چوب تکفیر اسلامگرایان حاکم را تجربه کرده، حالا هدف حملات تازه‌ای قرار گرفته از سوی کسانی که رضا شاه برایشان شخصیتی مقدس و نقد ناپذیر است.

طنز قطعه «رضا خان» در کنار ملودی رقص‌آور قطعه فولکوریک «ابر اگر»، لحظات متفاوت آلبوم «از پوست نارنگی مدد» را خلق می‌کنند که اگر این دو قطعه نبودند، این آلبوم بر خلاف عنوان شوخ و شادی که برایش انتخاب شده، به یکی از غم‌بارترین آلبومهای نامجو تبدیل می‌شد." 

در پاسخ به رادیو فردا که منتقدین این آلبوم را متعصب معرفی کرده است باید گفت که بی ادبی و توهین در فرهنگ اصیل ایرانی جایی ندارد و این فرد بخاطر توهین های زننده اش باید عذر خواهی کند و شما هم بخاطر تبلیغ غیر قانونی این البوم مسئولید . 

ضمنا توهین و فحاشی هیچ تناسبی با  نقد ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟