۱۳۹۳/۵/۲۱

اعتراض به برخورد دوگانه بی بی سی و رادیو فردا

ابراهیم نبوی که میهمان بی بی سی و رادیو فردا و... است هم صدایش در آمد و به برخورد دوگانه بی بی سی و رادیو فردا به مسئله تروریست اعتراض کرد. 

نبوی نوشت:
آقا! من کلی از این بی بی سی و رادیو فردا و خیلی از وب سایت های ایرانی گله دارم. آنها از کلمه " پیکارجو" برای نام بردن از داعش استفاده می کنند. یعنی چه؟ کلمه مناسب برای داعش همان کلمه " تروریست" است. اصلا تروریست یعنی فرد یا گروهی که با ایجاد وحشت عمومی سعی می کند مردم را بترساند و به مقاصد خودش برسد. کسی که جلوی دوربین سر می برد و دست می برد و چهل پنجاه نفر را تیرباران می کند که " پیکارجو" نیست. پیکارجو کسی است که در مقابل حمله به خودش یا کشورش مقاومت مسلحانه یا غیرمسلحانه می کند. لطفا این موضوع را جدی بگیرید. رادیو فردا گفت: « ارتش آمریکا روز جمعه پیکارجویان دولت اسلامی در شمال غربی عراق را بمباران کرد.» دستش درد نکند. فعلا با ورود آمریکایی ها به معادله جنگ داعش و مردم عراق، داعش به شدت آسیب پذیر شده و کردها و دولت عراق هم به شدت داعش را زیر حملات خودشان گرفته اند.

 اما در موصل، شاهکار جدید داعش یعنی فروش زنان اسیر شده مسیحی در بازاری که در این شهر دائر شده، از چند روز قبل اتفاق افتاد. ظاهرا داعش قصد دارد در این مدتی که معلوم نیست یک هفته دیگر تمام شود یا ده سال دیگر کلیه هنرهایش را به منصه ظهوربرساند. فعلا خرتوخر عظمایی در خاورمیانه است که نمی توانی بفهمی داری تاریخ هزار سال قبل را می خوانی یا خبر دیروز را می شنوی.

پسنديدنپسنديدن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟