۱۳۹۲/۱۲/۲۹

میوه ممنوعه 2 سانسور شد /حذف کلیپ نقد مجریان بی بی سی از یوتیوب

چند روز پیش کلیپی با عنوان " میوه ممنوعه 2- شرح دلدادگی فرناز و مسعود بهنود در بی بی سی" که توسط آقای مجید ایرانی ساخته شده بود را در یوتیوب "کانال کلیپ گلچین" گذاشتیم و با همین تیتر هم در گلچین نیوز منتشر کردیم. 

اما ناباورانه متوجه شدیم که روز گذشته این فیلم از یوتیوب حذف شد  و هیچ اثری از آن باقی نمانده است. 

گفتنی است این کلیپ هیچ چیزی جز چند قطعه فیلم گلچین شده از بی بی سی فارسی نداشت و حتی نریشن و تحلیل خاصی هم در آن گنجانده نشده بود. 

اما همین مقدار هم بر عوامل و مجریان بی بی سی سنگین آمده و حذف این فیلم را از یوتیوب در دستور کار خود قرار داده اند. 


بطوری که در کوتاه ترین زمان این فیلم را از یوتیوب حذف کردند . 

سخن بنده با عوامل بی بی سی این است که :

اولا از قدرت رسانه ای و نفوذ شما انگشت به دهان ماندم که از چه راهی این کار را انجام داده اید؟

از آنجا که کارهای مشابه برای مجریان مختلف بی بی سی و حتی مدیر آن(صادق صبا) در سال های قبل توسط دیگران انجام شده و از یوتیوب حذف نشده معلوم می شود قدرت آقای مسعود بهنود در این معرکه دیدنی و ستودنی بود.

اما آقای بهنود شما که برایتان این ارتباط ها و خوش و بش ها طبیعی است و ابایی از این حرفها ندارید و می دانید این کلیپ در دیگر شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است و جلوی نشر آنرا نمی توانید بگبرید پس چرا دست به این کار زده اید ؟

گویا تنها هدف شما از حذف این کلیپ قدرت نمایی بوده است که البته خوب جواب گرفتید . اما بدانید در مقابل قلم و موج آگاه سازی مردم هیچ زور بازو و فشاری تاب و تحمل ندارد . شما با این کار شاید کمی آگاهی مردم را به تاخیر بیاندازید ولی با رسانه های متنوع فعلی بایکوت خبری ممکن نیست و بالاخره مردم از روزنه ای کوچک و سخت از گذرگاه فیلتر شکن و... به اطلاعات دست می یابند و آگاه می شوند. 

پس بجای حذف این فیلم ها ، آن رفتار های ناشایست را حذف کنید . 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟