۱۳۹۳/۶/۶

انفجار سلاح فوق سری آمریکا در هوا- تصاویر

به گزارش روزنامه دیلی میل چاپ بریتانیا، یک موشک حامل سلاح فوق سری آمریکا، اندکی پس از پرواز، به شکل عمدی منفجر شد.

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، دلیل انهدام این سلاح را که تنها چهار ثانیه پس از شلیک رخ داد، بروز ایراد فنی اعلام کرد و گفت موشک را برای تضمین ایمنی ساکنان روی زمین منفجر کرده است. بنا به گزارشها، این سلاح که "جنگ افزار فراصوت پیشرفته" نام دارد، می تواند هر هدفی را در هر کجای جهان با سرعتی معادل پنج هزار و ششصد و سی ویک کیلومتر در ساعت، یا پنج برابر سرعت صوت، نابود کند.
بنا بر این گزارش، پایگاه هوایی کودیاک در ایالت آلاسکا محل شلیک و نابودی این موشک بود. این عملیات به سیستم پرتاب موشک آسیب جزئی رساند اما تلفات جانی در پی نداست.



 

گزارش هایی از اعزام لشگر81 زرهی ارتش ایران به شمال عراق

سایت خبری ورلد تریبیون روز سه شنبه خبر از اعزام لشگر 81، تانک و هلی کوپتر ایرانی به شمال عراق داد.

ورلد تریبیون به نقل از منابع کرد عراقی گزارش داد که سپاه پاسداران ایران هزاران نفر نظامی را برای جنگ با داعش به شمال عراق اعزام کرده است.

این منابع گفتند واحد های پیاده نظامی سپاه با پشتیبانی هلی کوپتر و تانک و نفربرهای زرهی به منطقه اعزام شده اند

.

یک منبع گفت: "آنها از طریق مرزهای شمالی ایران با عراق در رفت و آمد هستند تا در مورد عدم نفوذ داعش به این مناطق مطمئن شوند."

این منابع گفتند که نیروهای سپاه را در این عملیات واحدهای ارتش ایران پشتیبانی می کنند. آنها به تجربه لشگر 81 زرهی ایران در مبارزه با شورشیان از جمله مبارزه با کردها در ایران اشاره کردند.

لشگر 81 زرهی ایران در کنار نیروهای پیشمرگه کرد در شمال جلولا هم دست به عملیات زده است. این منابع گفتند که این لشگر با تجهییزات آمریکایی و روسی خود در منطقه مرزی سرپل زهاب در ایران متمرکز شده است. تانکهای ام60 آمریکایی نیز در عملیات این لشگر دیده شده است.

یک منبع کرد گفت: " ایرانی ها محتاط هستند و هنوز در جنگ با داعش به کردها نپیوسته اند."

دستگیری شیرینی فروش در ارومیه به دلیل طراحی کیک با پرچم کردستان

سلام احمدی صاحب مغازه شیرینی فروشی «لاوان» در ارومیه پس از تفتیش کامپیو‌تر مغازه‌اش و کشف عکس کیکی با طرح پرچم کردستان بازداشت و به زندان ارومیه منتقل شد.

به گزارش سایت هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی هفته گذشته ماموران اداره اماکن شهر ارومیه پس از تذکر چندباره به سلام احمدی برای تغییر نام مغازه اش به دلیل آنکه آن را نامی کردی می دانستند، سرانجام به مغازه شیرینی فروشی «لاوان» متعلق به وی مراجعه کرده و پس از تفتیش کامپیو‌تر مغازه، وی را بازداشت و مغازه را نیز پلمپ کردند.


ماموران مدعی شده اند که در حین بازرسی از کامپیوتر مغازه، به عکسی برخورد کرده اند که نشان می دهد آقای احمدی با استفاده از خامه یک کیک را منقوش به پرچم کردستان طراحی کرده است.

بنا بر این گزارش احمدی پس از نگهداری چند روزه در اداره اطلاعات هم اکنون به زندان مرکزی شهر ارومیه منتقل شده است.

لازم به توضیح است پرچم کردستان در سال ۱۹۲۰، در جریان کشمکش‌ کردها با امپراتوری عثمانی طرح شد. این پرچم در عراق توسط حکومت اقلیم کردستان به عنوان پرچم ملی به رسمیت شناخته شده‌است.

عبدالرئوف ریگی رهبر گروه تروریستی جیش العدل کشته شد

العربیه: گزارش ها از کشته شدن عبد الرئوف ریگی رهبر گروه شبه نظامی جیش النصر در خاک پاکستان حکایت می کند.

سایت خبری تحلیلی «شستون» که در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کند، به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده که عبد الرئوف ریگی در شهر کویته پاکستان کشته شده است.

یک منبع آگاه نیز در گفت و گو با العربیه تاکید کرد که عبد الرئوف ریگی پنجشنبه 28 اوت در شهر کویته پاکستان کشته شده است

.

هنوز جزئیات بیشتری در این باره اعلام نشده و معلوم نیست که رهبر جیش النصر چگونه و به دست چه گروهی به قتل رسیده است.

عبد الرئوف ریگی برادر عبدالمالک ریگی رهبر پیشین گروه جند الله بود که مشی مسلحانه را برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان برگزیده بود. عبدالمالک ریگی توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر و در زندان اوین تهران اعدام شد.

جیش النصر که رهبری آن را عبد الرئوف ریگی بر عهده داشت، پس از ماجرای گروگان‌گیری سربازان ایرانی به ‌وسیله گروه جیش‌العدل در اسفندماه سال گذشته و در پی اختلافات داخلى این گروه بر سر اعدام گروهبان مرزى ایران تأسیس شد.

در بیانیه ماه مه گذشته جنبش «جیش النصر ایران» آمده است: «جیش النصر یک جنبش اسلامی است که معتقد به ارزشهای اسلامی از جمله جهاد یا به عبارتی جنگ مسلحانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی است و در مقاومت خود را متعهد به پاسداری از ارزشهای اسلامی می داند و بر اعتدال و میانه روی و امت وسط تاکید دارد.»

عبدالرئوف ریگی، در گفتگویی با «العربیه » در رابطه با اختلافات میاه دو گروه جیش العدل و جیش النصر بر سر خط مشی سیاسى گفته بود: «اختلاف بر سر روش کار و همچنین اختلاف نظریات بود زیرا برنامه کاری ما هدف قرار دادن اساس و بنیاد نظام و سرکردگان نظام هستند که به امید خداوند بزودی فعالیت ها آغاز خواهد شد. در مورد روش کار بنده معتقد به تقسیم کار و تشکیل مجموعه ها و تقسیم اختیارات و عدم تمرکز، ارج نهادن به شورا و گسترش فعالیت مجموعه ها بودم، که با مخالفت برخی مواجه شد و یک ماه پیش تشکیل جلسه دادیم تا مشکل حل گردد و شورایی تشکیل شد اما مصوبات شورا اجرا نگردید و ما نهایتا تصمیم گرفتیم جدا شویم.»

۱۳۹۳/۶/۴

چالش سطل خاک برای حمایت از غزه + تصویر و ویدیو

چالش سطل خاک ، ابتکار هنرمندان غزه برای به چالش کشیدن سطل آب و یخ و جلب توجه جهانیان ؛
مدتی است که «چالش سطل آب یخ» از شخصیت هایی مثل لیونل مسی، دیوید بکهام، مارک زوکربرگ مدیر فیسبوک و حتی جورج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا گذشته و به چهره‌های ایرانی رسیده است.

افراد در «چالش سطل آب یخ» یک سطل آب را روی سرشان می‌ریزند و سپس دوستانشان را برای این کار دعوت می‌کنند. آنها با این کار 10 دلار به موسسه خیریه‌ای که بیماران ALS را تحت پوشش دارد کمک می‌کنند. اگر از کسی دعوت شود اما از ریختن آب سرد خودداری کند، باید 100 دلار به موسسه خیریه بپردازد. حالا این ماجرا به همه جای دنیا سرایت کرده و شبکه‌های اجتماعی از فیلم‌های «چالش سطل آب یخ» پر شده است.

محمد دروزة یک بازیگر اردنی است که به چالش پیوسته اما نه آب یخ روی سرش ریخته و نه برای موسسه خیریه کمکی فرستاده است. او اسم بیماری ناشناخته ALS را نشنیده و حتی نمی‌داند چند نقر در جهان مبتلا به آن هستند اما می‌داند که تا الان بیش از 2000 نفر در حمله اسرائیل به باریکه غزه کشته شدند. دروزة در ویدئویش می‌گوید: «چیزی که من نمی‌فهمم این سطل آب یخ چه ربطی به ما دارد؟ می‌گویند برای یک بیماری است که اسمش را نمی‌دانم! باید آب یخ روی سرمان بریزیم تا بتوانیم آنها را درک کنیم و مانند آنها شویم. ما کودکان غزه را داریم، آنها در خانه‌هایشان نشسته‌اند و خانه بر روی سرشان آوار می‌شود مانند این...»

و سطل خاک را روی سرش خالی می‌کند.

«این احساس آنهاست. دیدید؟»

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10613098_788896401162152_2481942076437473528_n.jpg?oh=c684bf55bc553e34e1b055fa31d2dd7a&oe=545F15D2&__gda__=1416235355_cf8afa77ec0cb69ee942c154299271af
ورژن ایرانی و غزه ای کمپین سطل آب یخ هم رسید
ورژن ایرانی و فلسطینی کمپین سطل آب یخ هم رسید

در ادامه دو ویدیویی این چالش را مشاهده کنید.


سوتی های خنده دار از چالش سطل آب یخ + فیلم

فیلم جالب از سوتی های خنده دار و دیدنی از چالش سطل آب یخ
بازیگران و ورزشکاران ایرانی و خارجی در این کلیپ در چالش سطل آب یخ شرکت کرده اند.
علی کریمی، رضا عطاران ، مسی و...

هرچند این موضوع دیگه بیشتر جنبه سرگرمی و شوخی پیدا کرده تا آموزش و آشنایی با بیماری خاص .

۱۳۹۳/۶/۲

جلاد سیاه پوش عکاس امریکایی شناسایی شد- عکس و اسناد

به نوشته روزنامه دیلی میل چاپ بریتانیا، نهاد های اطلاعاتی و امنیت بریتانیا هویت قاتل جیمزفولی، روزنامه نگار آمریکایی را که داعش گردن زد، شناسایی کردند. نام او عبدالمجید عبد البری "Abdel-Majed Abdel Bary" اعلام شده است.

عبد البری بیست و سه ساله ، فرزند یکی از اسلام گرایان مظنون به همکاری با القاعده است که پیش از پیوستن به گروههای جهادی در سوریه، در محله "میداویل" در شرق لندن زندگی می کرد. او مدتی پیش خانه اش را با شعار "همه چیز برای خدا" ترک کرد. عبد البری پیش از این، رپ خوانی هم می کرد و یکی از آهنگهایش از رادیو بی بی سی هم پخش شده بود، ولی ارتباطش با بزهکاران خیابانی و مسلمانان افراطی ، او را به سمت خشونت و نفرت کشاند. از او در فضای مجازی عکس هایی گاه به صورت مسلح و تحت عنوان "سرباز الله" نیز منتشر شده است.
محققان معتقدند پدر پنجاه و سه ساله عبد البری از معاونان بن لادن است و به احتمال زیاد در بمب گذاری سفارتخانه های آمریکا در شرق آفریقا در سال 1998 نیز دست داشته است. مادر مصری عبدالبری "رقه" نام دارد. این زوج در سال 1990 به بریتانیا مهاجرت کردند و پس از مدتی اجازه اقامت گرفتند.
دوستان عبد البری، دست داشتن دولت بریتاینیایی در جنگهای افعانستان و عراق را از دلایل اصلی گرایش او به اسلام افراطی می شمارند.

 

گزارش راشا تودی از منزل " عبدالمجید عبد البری" در لندن

بی بی سی صادق صبا هنوز از داعش حمایت می کند

صادق صبا در مقاله ای نسبت به اعتراضاتی که در گلچین نیوز هم انعکاس داشت درباره تروریست نخواندن داعشی های خونخوار با زور و دست و پا زدن زیاد ادعاهایی دروغین مطرح نمود و گفت اصلا ما به هیچ کس تروریست نمی گوییم و نوشت:

 " بی بی سی برای پرهیز از پیچیدگی هایی که عنوان تروریسم دارد و برای اجتناب از وارد شدن در موضعگیری های سیاسی و قضاوت های ارزشی و حفظ اعتبار خود به عنوان یک رسانه دقیق، بی‌طرف و جهانشمول اصرار دارد که از عنوان تروریسم پرهیز کند." 

 در حالی که این مسئله کاملا دروغ است. 

برخی از کاربرد های تروریست در بی بی  سی فارسی عربی و انگلیسی را ببینید. 

آقای صبا بگو دولت فخیمه انگلیس به من اجازه نمی دهد اسلامگرا های تندرو که ساخته دست خودش هستند را تخریب کنم و فعلا این دستور را ندارم چرا آسمون ریسمون می کنی بد بخت وطن فروش .












۱۳۹۳/۵/۳۰

بیانیه جمعی از جوانان ایرانی خطاب به مسئولان BBG در ایالات متحده امریکا




 جمعی از جوانان ایرانی در نامه ای خطاب به مسئولان BBG  و سیاستگذاران در
 از مقامات رسمی دولت امریکا خواستند که نسبت به عملکرد و سیاست های مماشات گرانه و جا اندازانه صدای امریکا و رادیو فردا تجدید نظر نمایند .


we are a group of youth suffered in the hands of cleric regime in Iran. our aim is freedom, liberty and equality to be able to get to a government through democracy that will care human right, rise and better the political program of VOA and Radio Farda . therefore we present our opinions and critics, we have that the American people of freedom seekers and political activist, this our big country will be assisted for achievement of this goals.
VOA tv
 this media formally acted perfectly in these goals but later faced with weakness such as:
1. lack of knowledge and information about matters and new inside the country, and the cause some of the their viewers can be easily betrayed, and the smearing of opposition will lead for the people to laugh at them.
2. permission for presenting the views of the supporters of the regime in its programs, and cutting the opposition especially the supporter of the former regime.
3. Inefficient and lack of interest of the programs and even shows inappropriate mistakes and goofs.
4. Destruction of formal regime and its governmental services before the Islamic revolution, and this is resulted in acceptance of the this regime .-Islamic regime.
5. propagation of political movement of American people on this media, apart from pessimistic and fed up of Americans there is no any good result.
6. supports for Iranian government to achieve atomic weapons through different explanation from the worlds of expertise and viewers.
7. Destruction of different sects and religion especially Zoroastrian which was the cradle of Iran.
8. uplifting of the level of the host who is involve in sexual issues (Mahdi Falahati and  harassment of his co-worker). one of host of this program  said that case of sexual assault is been follow by court, the people of Iran are too sensitive about this issues.
9. support for terrorist groups like MEK, Abdul Malik Rigi and so on, and it was the first time on this channel was advertised, and through this the opposition was identified with terrorist ugly face.
Radio Farda
1. lack of support and propagation of marginalize movement and regime opposition on this radio and unequivocal support to reformers.
2. Family relationship: it is a such that most of those who works in this Radio are husbands and wives or family members, and give less importance to faulty receipts. (Kaywan Husaini and Faran Asimi, Wahid Por Ustad and Farnush Amir Shahi, Babak Gafuri Azar and Arishiya Taqiyan).
3. less audience, the management has confess that due to lack of efficiency of the programs and lack of live programs and live connection to the viewer and audience.
4. lack of technical capabilities that always cause for the viewers to get fed up and even it once cause for Alan Are to be upset. the American speaker of foreign affair in Persian and Alan once left the program before it get to an end (program, sixth hour- Niuosha Boqrati)
5. with the excuse of being neutral sometimes Israel is opposed and views of supporters of Iranian regime about Israel is mentioned.
6. by different attitudes that contract Iranian culture, it lead to the fed up of Iranian people from American and funded channels by the Americans.


فیلم سربریدن عکاس امریکایی به چند دلیل جعلی است


سربریدن خبرنگار آمریکایی و چند نکته مبهم

 آمریکایی صحبت کردنِ روان و سلیس جلاد، آرامش و متانت مقتول و در نهایت بی خیالی گروگان بعدی، به همراه لباسهای اتوکشیده و تمیزی که نه نشان از جنگ دارند و نه زندان، همه در کنار فیلم و صدابرداری نسبتاً خوب و حرفه ای (HD) به همراه انتشار گسترده خبر و تأیید رسانه ای خانواده مقتول برای صحه گذاشتن بر این مرگ و تقارن این موضوع با اغتشاشات جاری بر سر قتل یک جوان سیاهپوست در آمریکا (برای کمرنگ کردن)، نکته های قابل توجهی هستن.

با تماشای نسخه های متعدد از فیلم، هیچ صحنه ای که دست و پا زدن اعدامی یا جان دادنش رو نشون بده یا کارد رو در نیمه راه بریدن و پاشیدن خون از بدن ببینیم هم وجود نداره!

تا نظر دوستان در یک بیطرفی اندیشمندانه در قبال موضوع چی باشه.http://static1.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1909449.1408486353!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_970/isis.jpg




Killing an American journalist and a number of illusions
  English fluent accent of the murderer, calmness of the victim and the other hostage, their clean and performed clothing (not a war case situation), HD quality of the media, no evidence for the death of the victims and their families easy response, the time of the murder exactly matched on the young black killed in the US, no real blood in the variuos versions of the movie, no scene that shows the death, Thoughtful comments on the topic of how to make frien, all shows that ther is something missing here. Maybe the truth!

۱۳۹۳/۵/۲۹

حمایت صریح مریم رجوی از داعش خونخوار

مریم رجوی اتفاقات عراق را خیزش عشایر عراق می داند و از آنها حمایت می کند و می گوید ربطی به تروریست ندارد. وی مرداد ماه امسال یعنی چند روز قبل در حضور برخی مسئولین امریکایی و عراقی به صراحت از داعش دفاع کرد و گفت این انقلاب عشایر عراق است و ربطی به تروریست ندارد. 

به یاد بغل کردن صدام توسط مسعود رجوی افتادم. به هر حال داعش خلف صالح حزب بعث و مریم هم خلف صالح مسعود خیانتکار است.

۱۳۹۳/۵/۲۸

تسلیت به جناب ناصر محمدی سردبیر کیهان لندن بخاطر درگذشت فرزندشان

پیام ویدیویی داعش به آمریکا: در خون غرقتان خواهیم کرد


این هشدار در حالی داده می شود که هواپیماهای نظامی آمریکایی از روز هشتم اوت تا کنون، دستکم 68 بار مواضع داعش را در شمال عراق مورد حمله قرار دادند.

گروه داعش از حدود دو ماه گذشته، مناطق وسیعی از شمال عراق را تصرف کرد. این گروه در مناطق تحت تصرف خود در عراق و سوریه، برپایی خلافت اسلامی اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در فیلمی ویدویی که آن را گروه داعش به عنوان پیام برای ایالات متحده منتشر کرده، یک آمریکایی به تصویر کشیده شده که هنگام حضور ارتش آمریکا در عراق، توسط شبه نظامیان تندرو سربریده می شود. این فیلم شامل پیامی است که به زبان انگلیسی می گوید: «همه شما را در خون غرق خواهیم کرد.»

از سوی دیگر، واشینگتن اعلام کرد که با دولت سوریه در جنگ با داعش، در یک سنگر قرار نگرفته است. این اعلام پس از آن صورت گرفت که جنگنده های ارتش سوریه آغاز به حمله به پایگاه های داعش در شهر الرقه سوریه کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آمریکا، هرگونه تمجید کردن از جنگ نظام سوریه با داعش را رد کرد اما در عین حال تاکید کرد که از میان بردن شبه نظامیان این گروه، «رویداد بسیاری خوبی» خواهد بود.

افتخاری دیگر برای شهرام همایون-تخریب در سریال صدا و سیما


 حضور شهرام همایون درسریال جمهوری اسلامی برای تخریب میهن پرستان و هواداران نظام پادشاهی نشان از قدرت شخصیت وی و جایگاه جنبش ما هستیم دارد.



۱۳۹۳/۵/۲۷

ترانه زیبای راننده تاکسی - عماد قویدل

آقا مستقیم داری میری بیا بالا بریم
چی میگی ؟ خورد نداری ؟ بیا حالا بریم
یه کاریش می کنیم خدا بزرگه راه دراز
بشین و گوش بده اول ماجراس
اووف درو آروم ببند فدای دست و پنجه ت
هزینه تعمیرش نمی خونه با دخل و خرجم

منو اینطوری نبین خنده رو بودم

پولامو گره نمی زدم به بند تومبونم

ولی امروز زیر مشکلات کمر خم کردم


۱۳۹۳/۵/۲۴

نتانیاهو ناپدید شده است!

تلاش نخست وزیر اسرائیل برای مخفی کردن تحولات اخیر مربوط به نوار غزه انتقاد مقامات کابینه این رژیم را به دنبال داشته است. "یائیر لاپید" وزیر دارایی و از مقامات کابینه امنیتی این رژیم به روزنامه  یدیعوت آحارونوت گفت نتانیاهو اخبار وقایع منطقه را در اختیار آنها قرار نمی دهد.

وی گفت نخست وزیر ناپدید شده و گوشی همراه خود را نیز خاموش کرده است. در همین حال یک مقام اطلاعاتی اسرائیل ضمن انتقاد از رویکرد مخفی کارانه نتانیاهو، به این روزنامه گفت: ما از طریق حماس متوجه اخبار جدید می شویم.
یدیعوت آحارونوت در ادامه از تلاش بی نتیجه خود برای گرفتن اطلاعات در مورد اوضاع منطقه از وزارت جنگ و دفتر نخست وزیری اسرائیل خبر داده است.

هیئت فلسطینی مذاکره کننده در قاهره چهارشنبه شب و اندکی پیش از پایان مهلت آتش بس ۷۲ ساعته در نوار غزه از موافقت حماس با تمدید این آتش بس تا پنج روز دیگر خبر داد. "عزام الاحمد" رئیس این هیئت فلسطینی در قاهره اعلام کرد که این آتش بس ۱۲۰ ساعته تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و در این بین گروهی از هیئت فلسطینی به رام الله بازخواهند گشت تا نتایج مذاکرات را به اطلاع مقامات فلسطینی برسانند.

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + تصاویر

هنرمند سی وپنج ساله ایرانی و ساکن آمریکاست که هنر خود را با ایجاد طرح بر روی برگ‌های خشک درختان به نمایش گذاشته است.

1-3452.jpg

او تنها با استفاده از یک کارد و یک سوزن بلند، زندگی را دوباره به برگ‌های خشک ریخته می‌بخشد.

به گزارش شبکه خبری «الیوم السابع»، امید اسدی‌، با خلق تابلوهای هنری جالب مثل تصویر چهره برخی از مشاهیر جهان،‌ حیوانات و یا طرح‌های ذهنی، در این زمینه به یک کارشناس بی‌رقیب تبدیل شده است.

امید اسدی درباره هنر خود می‌گوید: هنر برای من مانند پنجره‌ای برای نظاره جهان به شکلی دیگر است. تعجب می‌کنم که هیچ کس به این برگ‌های زیبا توجهی ندارد، به همین دلیل تصمیم گرفتم با استفاده از این برگ ها و اجرای طرح‌های هنری زندگی را بار دیگر به این برگ‌ها بازگردانم.

2-2439.jpg

امید اسدی که این برگ‌ها را از خیابان‌ها جمع آوری می‌کند،‌با کمک کارد و یک وسیله حکاکی خاص طرح‌های خود را روی برگ‌ها پیاده می‌کند. این آثار در سال 2013 در جشنواره هنری «چارلتون» و در نمایشگاه هنری «اریسون» دوبار به نمایش درآمده‌اند.

هم چنین کارهای این هنرمند در مسابقه هنری «میلانو» در جمع 30 مجموعه برتر هنرمندان از سوی کمیته داوری انتخاب شد. هم چنین یکبار این مجموعه در حراجی خیریه‌ای به منظور تهیه آب پاک و بهداشتی در تانزانیای آفریقا عرضه شد.

3-2043.jpg

6-1644.jpg

7-1311.jpg

دومین سقوط در طی 5 روز اخیر +تصاویر سقوط بالگرد در بوشهر

یک فروند بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر دیروز (چهارشنبه) در بندر دیر در استان بوشهر سقوط کرد. این بالگرد از مبدا عسلویه به سمت بوشهر در حرکت بود که حدود ساعت ۱۶ حوالی شرق بندر دیر دچار سانحه شد.بالگرد سقوط کرده در بوشهر

تصاویر سقوط بالگرد ارتش در بوشهر، در این حادثه چهار تن از شش سرنشین بالگرد مصدوم شدند که اکنون در درمانگاه دیر تحت درمان قرار گرفته اند. بنا با گفته شاهدان عینی خوشبختانه بر اثر برخورد بالگرد با زمین آتش سوزی رخ نداده است ولی آتش نشانان حاضر در صحنه به منظور جلوگیری از بروز آتش احتمالی اقدام به اجرای عملیات اطفاء حریق کرده اند.

اتاق فرمان بی بی سی همکار عنکبوت دارد! فیلم

یک عنکبوت در میانه یکی از برنامه‌های خبری زنده بی‌بی‌سی اسکاتلند وارد صحنه شد تا یک حشره را بگیرد.

این حشره در زاویه دید دوربین بی‌بی‌سی گرفتار شده بود و وقتی مجری برنامه، خواندن یکی از خبرها را شروع کرد، عنکبوت به سراغ حشره رفت، آن را گرفت و از صحنه خارج شد.

فیلم 

http://www.lol-smile.com/giant-spider-photobombs-bbc/

 

۱۳۹۳/۵/۲۳

جدید ترین تصاویر از«آزاده نامداری» بعد از طلاق /تصاویر


آزاده نامداری چند روز پیش خبر جدایی اش را رسانه ای کرد و در مصاحبه ای گفت: «در کل حالم خوب است و به دوستانم از همین جا می گویم اصلاً نگران من نباشید ، حالم خوبه! من همانم ولی کمی سختی کشیدم و حالا به نظرم خیلی خوب هستم.خودم را هم خیلی دوست دارم.»

او مجموعه از عکس هایش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

kl55kl56kl57

جام جم

۱۳۹۳/۵/۲۱

اعتراض به برخورد دوگانه بی بی سی و رادیو فردا

ابراهیم نبوی که میهمان بی بی سی و رادیو فردا و... است هم صدایش در آمد و به برخورد دوگانه بی بی سی و رادیو فردا به مسئله تروریست اعتراض کرد. 

نبوی نوشت:
آقا! من کلی از این بی بی سی و رادیو فردا و خیلی از وب سایت های ایرانی گله دارم. آنها از کلمه " پیکارجو" برای نام بردن از داعش استفاده می کنند. یعنی چه؟ کلمه مناسب برای داعش همان کلمه " تروریست" است. اصلا تروریست یعنی فرد یا گروهی که با ایجاد وحشت عمومی سعی می کند مردم را بترساند و به مقاصد خودش برسد. کسی که جلوی دوربین سر می برد و دست می برد و چهل پنجاه نفر را تیرباران می کند که " پیکارجو" نیست. پیکارجو کسی است که در مقابل حمله به خودش یا کشورش مقاومت مسلحانه یا غیرمسلحانه می کند. لطفا این موضوع را جدی بگیرید. رادیو فردا گفت: « ارتش آمریکا روز جمعه پیکارجویان دولت اسلامی در شمال غربی عراق را بمباران کرد.» دستش درد نکند. فعلا با ورود آمریکایی ها به معادله جنگ داعش و مردم عراق، داعش به شدت آسیب پذیر شده و کردها و دولت عراق هم به شدت داعش را زیر حملات خودشان گرفته اند.

 اما در موصل، شاهکار جدید داعش یعنی فروش زنان اسیر شده مسیحی در بازاری که در این شهر دائر شده، از چند روز قبل اتفاق افتاد. ظاهرا داعش قصد دارد در این مدتی که معلوم نیست یک هفته دیگر تمام شود یا ده سال دیگر کلیه هنرهایش را به منصه ظهوربرساند. فعلا خرتوخر عظمایی در خاورمیانه است که نمی توانی بفهمی داری تاریخ هزار سال قبل را می خوانی یا خبر دیروز را می شنوی.

پسنديدنپسنديدن

معنای تحریم را هم فهمیدیم

زمانیکه شما گلوی خودت رو پاره میکنی از تاثیر فاجعه آمیز تحریمها بروی قشر ضعیف, تعدادی میروند اسب و ماشین آخرین مدل با حمل و نقل هوایی که یکی از گرانقیمت ترین روش حمل و نقل است, وارد ایران میکنند. اینها کیستند و مجوز ورود چگونه صادر میشود؟ اگر مردم ایران میگویند دارو تحریم است چرا اقلام تشریفاتی هنوز اجازه ورود دارد؟ هرچند که میدانیم دارو هرگز تحریم نبوده و تنها بجهت بی توجهی دولت وارداتش کم شده است.
جان انسانیت چه بی ارزش است.

پتیشن اعتراض به انگلیس بخاطر مدیریت ضد ایرانی بی بی سی


Change the head of BBC Persian service

Her majest

The beloved Queen of Great Britai
BBC Persian Service is directing by a person who tries to destroy the face of opposition group of Islamic Republic of Iran in a mysterious way.
By accurate observing the way of covering the news at this channel we can conclude that aforesaid person tries to destroy prominent faces those who are against the Islamic regime at critical time and situation.
Directing and broadcasting a week interview with prince Reza Pahlavi at BBC Persian Service could be named among his mysterious activity.
BBC Persian Service under management of Sadegh Saba in the middle of national revolution of Iranian at 2009 against the totalitarian government, by an amateur covering using videos and clips caused arresting and injuring a large number of our protestor citizens.
This activity occurred again at the beginning of spring at this year (2014) for detainee whom seeking independence at 350th unite of Evin penitentiary, and the way of covering by BBC Persian about disobedience of protestors in the penitentiary cause more torture and pressure of regime on them.
Unfortunately this activity of BBC Persian caused sudden execution of Gholamreza Khosravi one protestor in that penitentiary.
Her Majesty
Who is in charge of BBC Persian accuse human rights activists of being dictator; he arranged his team from those who still loyal to the Islamic Republic and instead of being voice of opposition invite people to participate in Iran’s election.
Sadegh Saba by abusing his position and showing himself as neutral person and supporting freedom of speech, offering all facilities under his control to conservative party, current administration and Akbar Hashemi Rafsanjani; thus The Service of BBC Persian is known as “ channel of conservatives “ among Iranian.
Her Majesty
We are beseech you as during long times always esteeming the offended Iranian citizens, to command for purifying the head and team of BBC Persian from suspected staff, and shows again your majesty and benevolence to those who are malevolent.
You’re sincerely
A group of Iranian patriot
=====================================


Translate above text in persian
:

علیاحضرت، ملکه محبوب بریتانیای کبیر

بخش فارسی بی بی سی توسط فردی اداره می شود که به شیوه بسیار مرموزی در تخریب چهره اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی تلاش می کند.

با رصد دقیق ویژه برنامه های این شبکه و نحوه پوشش اخبارش می توان به این نتیجه رسید که شخص مزبور در بزنگاه های حساس شروع به تخریب چهره های مطرح مخالف حکومت اسلامی می کند.

از جمله اقدامات مشکوک وی می توان به تهیه و پخش مصاحبه ای ضعیف از شاهزاده رضا پهلوی با سرویس فارسی بی بی سی اشاره کرد.

سرویس فارسی بی بی سی تحت مدیریت صادق صبا در گرماگرم خروش ملی ایرانیان در سال 88 بر ضد حاکمیت تمامیت خواه، به صورتی کاملا ناشیانه کلیپ ها و عکس هایی را روی خروجی خود قرار داد که به آسیب دیدن و دستگیری جمع قابل توجهی از هموطنان معترضمان انجامید.

این اتفاق دوباره در اوایل سال 93 برای آزادیخواهان محبوس در بند 350 اوین تکرار شد و پرداخت حساسیت زای بی بی سی فارسی به نافرمانی معترضان در بند، باعث تشدید آزار و اذیت و افزایش فشار مأموران رژیم بر آن ها شد.

سوگمندانه باید به عرض برسانیم که اقدام یادشده حتی موجب اعدام نابهنگام "غلامرضا خسروی" از مخالفان در بند شد.

علیاحضرت! فردی که در کسوت مدیر بخش فارسی بی بی سی، فعالان حقوق بشر را به مسلخ دیکتاتوری می فرستد، تیم خود را از عناصری تشکیل داده که هنوز به رژیم جمهوری اسلامی وفادارند و بجای آنکه صدای راستین مخالفان باشند، به مشارکت در انتخابات فرمایشی و نمایشی ایران مباهات می کنند.

صادق صبا با سوءاستفاده از پرستیژ فریبنده بیطرفی و آژادی بیان، امکانات زیر دست خود را به تمامی در اختیار جناح اصلاح طلبان و دولت فعلی و شخص شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی قرار داده است؛ به گونه ای که سرویس فارسی بی بی سی در بین ایرانیان به «شبکه اصلاح طلبان» مشهور شده است.

ملکه والامقام بریتانیای کبیر! خاضعانه از جنابعالی استدعا داریم چنانکه در طول سالیان دراز همواره مردم رنجدیده ایران را مورد تفقد قرار داده اید، با دستور تصفیه بدنه و رأس بی بی سی فارسی از عناصر مشکوک، بار دیگر بزرگمنشی و نیک اندیشی خود را به رخ بدخواهان بکشید.

با سپاس و درود بیکران

امضا: جمعی از ایرانیانمیهن پرست

گزارش اکونومیست از «آداب‌ و رسوم» سکس در ایران

 

نشریه معتبر اکونومیست چاپ بریتانیا در شماره روز شنبه ۹ آگست (۱۸مرداد) خود، در گزارشی از کنار رفتن پرده‌ها در خصوص روابط جنسی فزاینده در ایران خبر داده است.

این نشریه، با توصیف تهران به شهری که «مدتها است به خاطر رواج روابط جنسی زیرزمینی‌اش مشهور شده» نوشته که «دامنه و سرعت تغییرات اجتماعی به یکی از چالش‌های اساسی برای دولت و روحانیونی تبدیل شده که هر هفته در نماز جمعه به موعظه‌ی مردم می‌پردازند».

گزارش اکونومیست با استناد به نتایج تحقیق اخیر “مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی” در ایران می‌افزاید که «۸۰ درصد دختران مجرد ایرانی دوست پسر دارند» و روابط غیرقانونی تنها به روابط دختر و پسر محدود نمی‌شود به گونه‌ای که «۱۷ درصد از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در این تحقیق نیز گفته‌اند که دارای گرایش هم‌جنس‌گرایانه هستند»

 

این گزارش، با اشاره به پیشنهاد “مرکز پژوهش‌ها” برای تشویق جوانان به “صیغه” به جای مقابله با روابط جنسی پنهانی، از “صیغه” به عنوان “ابزاری قانونی برای پوشش فساد و فحشا” در ایران نام برده و افزوده است که خود “روحانیان” به ویژه در شهر مذهبی قم از جمله بزرگ‌ترین گروه‌هایی هستند که از این قانون به منظور توجیه ازدواج‌های کوتاه‌مدت‌شان سود می‌برند.

به نوشته این نشریه‌ی بریتانیایی، گزارش این مرکز، در نظر گروه‌های “کمتر محافظه‌کار” ایرانی که خودشان را به شوخی “مسلمان غیرواقعی” توصیف می‌کنند، چیزی جز تایید حقیقت نیست.

economistSiniran.jpg

 

زهرا، یک دختر ۳۲ ساله تحصیل‌کرده رشته شیمی است که همراه با دوست پسرش در شمال تهران زندگی می‌کند. او با بیان این‌که برای داشتن رابطه جنسی نیازی به اخذ مجوز از سوی دولت احساس نمی‌کند، می‌گوید: «من تنها یک باز زندگی می‌کنم و کشورم را هم دوست دارم اما من نمی‌توانم آن‌قدر صبر کنم تا رهبران کشورم بزرگ شوند.»

گفتنی است “مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی”، روز نوزدهم خردادماه گزارشی را با عنوان “ازدواج موقت و تاثیر آن بر تعدیل روابط نامشروع جنسی” منتشر کرد. این گزارش که نتیجه‌ی تحقیق بر روی ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش‌آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ است، در روزهای اخیر یک بار دیگر مورد توجه رسانه‌های ایران قرار گرفته و این رسانه‌ها به ویژه آن بخش از گزارش را که از گرایش هم‌جنس‌گرایانه‌ی دانش‌آموزان ایرانی پرده برداشته، برجسته کرده‌اند.

این گزارش ۸۲ صفحه‌ای، به دنبال بازتاب گسترده‌ روزهای اخیر، از روی وب‌سایت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حذف شده است.

200 نماینده مجلس به سخنان روحانی واکنش نشان دادند

واکنش ها به سخنان روز گذشته حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در ایران بالا گرفته و نمایندگان مجلس با امضای طوماری درخواست جلسه غیرعلنی کرده اند تا به گفته آنها "به این مساله" رسیدگی شود.

روحانی در سخنان خود بشدت مخالفان خود را مورد حمله قرار داد و تمامی منتقدان مذاکرات هسته ای را "بزدل سیاسی" و "ترسو" خواند.
روحانی گفت: " یک عده خوب شعار می‌دهند، اما بزدل سیاسی هستند و از همه چیز لرزه بر تنشان می‌افتد، تا حرف مذاکره پیش می‌آید، می‌گویند ما می‌لرزیم، به جهنم! بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید تا نلرزید."


رسایی  گفت :سخنان روحانی "توهین به نمایندگان مجلس و خبرگان" بوده و نمایندگان از رئیس جمهور می خواهند تا در جلسه غیر علنی، که قرار است روز سه شنبه برگزار شود، به آنها توضیح دهد.

به نوشته رسانه های ایران، سخنان روحانی حتی واکنش موافقان دولت را هم به همراه داشته، بطوریکه به گزارش ایسنا، حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور، مجبور شد در توضیح بگوید که روحانی در روز گذشته "عصبانی" نبوده است.

۱۳۹۳/۵/۲۰

نوری مالکی،برکنار شد

شبکه تلویزیونی فرانس۲۴ طی گزارشی اعلام کرد که نوری المالکی از سمت نخست وزیری عراق برکنار و حیدر العبادی، معاون رئیس پارلمان این کشور به جای وی منصوب شد.

بنابراین گزارش، فواد معصوم، رییس جمهوری جدید عراق بعد از نشست مشترک با رییس پارلمان این کشور حیدر العبادی، معاون اول رییس پارلمان را مامور تشکیل کابینه کرد.

مالکی شب گذشته گفته بود که می‌خواهد برای سومین بار به نخست‌وزیری برسد که اظهارات وی با واکنش شدید آمریکا مواجه شد.

گزارشها حاکیست که در پی اظهارات مالکی، نیروهای امنیتی و شبه نظامیان شیعه طرفدار دولت وی به طور گسترده در بغداد مستقر شده و اقدام به بستن ورودی ها و خروجی های پایتخت کرده اند.

یک مقام دولتی به خبرگزاری فرانسه گفت: شمار زیادی از نیروهای امنیتی پلیس و ارتش به ویژه در منطقه سبز بغداد که تاسیسات کلیدی دولت در آن قرار دارد و به شدت از آنجا محافظت می شود، مستقر شده اند.

وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی تهدیدآمیز خطاب به مالکی اعلام کرد: امیدوارم نخست وزیر عراق در روند تشکیل دولت فراگیر مانعی ایجاد نکند.

به گزارش تلویزیون الجزیره دولت واشینگتن به حیدر العبادی نخست وزیر جدید عراق تبریک گفت.
خبرگزاری فرانسه نیز این خبر را مخابره کرده است.
تلویزیون سی.ان.ان صبح دوشنبه ۲۰مرداد گفته بود: دولت آمریکا تقریباً به طور کامل از مالکی جدا شده و از رئیس جمهور فواد معصوم حمایت می کند. دولت آمریکا در حمایت از رئیس جمهور عراق رابطه اش را با مالکی قطع کرده است.
به گزارش تلویزیون سی.ان.ان مک گرک معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: ما به دکتر حیدر العبادی در رابطه با معرفی وی به سمت نخست وزیری عراق تبریک می گوییم و از او مصرانه می خواهیم تا دولت جدید و برنامه ملی را با سرعت هر چه ممکن تشکیل دهد.
اتحادیه اروپا نیز طی بیانه ای ضمن تبریک به نخست وزیر جدید عراق به ایشان خوش آمد گفته و خواستار آن شد که حیدر العبادی  هرچه سریعتر دولت جدید را تشکیل دهد تا با این روند باعث فراگیری وحدت ملی‌ شده و به بحران فعلی در عراق پایان داده شود.

 

فعالیت شدید بخش ترور -چماقدار سایبریک مجاهدین علیه ایرج مصداقی

چند روز قبل ایرج مصداقی در گفتگویی با تلویزیون اصلاح طلب رها تی وی به افشا گری علیه مجاهدین خلق و مسعود رجوی پرداخت که در گلچین نیوز منتشر کردیم. 

حال متوجه شدیم این گفتگو صدای مجاهدین فاشیست را در آورده است. یکی از دوستان در متنی نوشته است: 

" گروه شدیدا بنیادگرا و ارتجاعی فاشیستی رجوی این بار نوک پیکان  ماشین سرکوب خود را   برای خاموش کردن منتقدین ومخالفان رهبری مجاهدین  را  شدیدا روی آقای ایرج مصداقی تیز کرده است .در این راه کافی است که به فیس بوک آقای ایرج مصداقی وهمچنین سایتهای وابسته به مجاهدین نظری بیاندازید تا متوجه حجم این ترور شخصیت وچماقداری وابسته به دستگاه بخش امنیتی مجاهدین که تحت نظر محسن رضایی د ر اوور وزیر نظر مستقیم مریم ومسعود رجوی میچرخد را متوجه شوید .این موج تروریسم سایبریک همیشه در مقابل مخالفان ومنتقدان رجوی یک ریتم مشخص دارد وبا حمله حجیم چماقداران خود سعی میکنندکه حریف منتقد و مخالف خود را از میدان بدر کنند ویا با او کاری کنند که دیگر از این هوسها ی مخالفت با رهبری مجاهدین را نکندوحتی تهدیدا ت فیزیکی را نیز برای مخالفان رجوی در پی داشته است که بسیاری میتوانند در اینباره شهادت بدهند .مسعود رجوی که اکنون در اثر افشاگری های متفاوت اعضای سابق خود وهمچنین گزارشات مبسوط آقای مصداقی سال نود ودو وسال نود وسه وهمچنین فروپاشی خیالات دایی جان ناپلئونی جنگ طلبانه مسعود رجوی  شدیدا تحت فشار میباشد با ایجاد دشمن سازیهای فرعی از اعضا وهمچنین حامیان سابق ومنتقدین ومخالفین امروزی خود میپردازد تا اول اینکه از بحرانی که درآن گرفتار شده است یک انحراف فکری درست نماید و بعد بدین شکل وضعیت بحرانی خود را توجیه کند و گناه وضعیت عراق را به گردن منتقدین ومخالفین خود بگذارد . رهبری مجاهدین با حربه چماق  کند شده وبی خاصیت شده "ماموز وزارت "اطلاعات بر وصف اینکه هرکس با مجاهدین نیست ومنتقد ومخالف مجاهدین است پس "مامور وزارت اطلاعات" است دست به ترور شخصیت منتقدین خود میزنند واین برای اولین با رهم نیست . بارها بارها مجاهدین برای خاموش کردن منتقدومخالف خودفشار روانی اجتماعی سیاسی فراوانی را بر شخص منتقدویا مخالف وارد کرده اند تا در مقابل حجم این چماقداریهای روانی وحتی جسمی وتهدیدا ت طرف منتقد ومخالف خود را دهانش را ببندند.ولی استقبال از افشاگری های آقای مصداقی ودیگر اعضا و حامیان جدا شده مجاهدین  از طرف اپوزیسیون ایرانی  و همچنین شناختی که اپوزیسیون ایرانی طی سی ساله گذشته از دستگاه سرکوب ا رتجاعی -فاشیستی رهبری  مجاهدین دارد باعث شده است که این خط سرکوب کارآیی حد اقل در نزدا یرانیان نداشته و   دیگر برایی و تاثیر خود را از دست بدهد بویژه که از این حربه رهبری مجاهدین طی سالیان گذشته بر علیه هر کس که با آنها کوچکترین مخالفت ویا انتقادی داشته است بهره گرفته اند ،  هرچند به عنوان یک  ابزاری ترور وچماقداری ضد انسانی برعلیه منتقد و مخالف مجاهدین مورد استفاده رهبری مجاهدین همچنان قرا رمیگیرد  .امروز که مجاهدین با روش های فاشیستی سعی در خاموش کردن مخالف خود میباشند مشخص است اگر روزی هم در ایران  به قدرت برسند یک رژِیمی مانند ملاها و  با دستگاه سرکوب پیچیده تر ارائه خواهند داد واین را  مجاهدین در سرکوب وترور شخصیت منتقدین ومخالفین خود در امروز  نشان میدهند.

ولی مجاهدین ورهبری مجاهدین در واقع با چنین برخوردهاچماقداری -تروریستی بیشتر باعث رسوا شدن خود شده و باعث خواهند شد که مردم نفرت بیشتری به این گروه ارتجاعی -فاشیستی که سعی میکند با ایجاد ترس ، سرکوب وترور شخصیت وسرکوب فیزیکی هرگونه انتقاد و  مخالفت باخود را در نطفه خفه نماید،  خواهند داشت .پس درواقع ارتجاع گورکن خویش است ورجوی با این اعمال فاشیستی خود را رسواتر میکند.اما تعجب من از امثال قصیم ،روحانی ، یغمایی و عاطفه اقبال و دیگر قربانیان چماقدار مجاهدین میباشد که از آقای مصداقی بطور دستجمعی  حمایت نکرده واین چماقداریهای مجاهدین علیه آقای ایرج مصداقی را با درخواست حمایت از دیگر  ان محکوم نمیکنند و اپوزیسیون ایرانی نیز  که شاید تنها با  خوشحالی خود را کنار کشیده و بخاطر اختلاف عقیده با آقای ایرج مصداقی بر سرمسائل دیگر سیاسی سکوت در مقابل این سرکوبگری های مجاهدین برگزیده واین را یک "دعوای خانوادگی "وداخلی مجاهدین یا فرصت طلبانه برای خود میببیند سخت در اشتباه است و فراموش کرده است که مجاهدین اپوزیسیون منتقد مجاهدین را در کنار رژیم ویابا خود رژیم یکجا قرار میدهد چون خود را "تنها آلترناتیو "صحنه و "تنها مبارزه ضد رژیم "دیده و مانند رژیم ایران حاضر به قلع وقمع همه آنهاست .باید با فاشیسم وسرکوبگری در هر لباسی مبارزه کردو آنرا ایزوله کامل کرد هرچند مجاهدین طی سالیان اخیر کاملا در نزداپوزیسیون ایرانی ایزوله ومطرودشده است ولی بحث کارت قرمز نشان دادن به رهبری فاشیست مجاهدین است ، کارت قرمز نشان دادن به سیاستهای رهبری مجاهدین چه در زمینه سرکوب داخلی تشکیلاتی است و هم در سیاست های سرکوب منتقدو مخالف مجاهدین است و این هم بخشی از مبارزه برای دمکراسی است که بایددرمقابل نیروهای فاشیستی بی تفاوت نماند همانگونه نیروهاف فاشیستی همیشه از سکوت مصلحت آمیز ویا فرصت طلبانه سیاسی نیروهای دیگر برای به قدرت رسیدن سو استفاده کرده اند و نیروهای ساکت فرصت طلب روزی خودنیز قربانی این فاشیسم خواهند شد همانطور که ما تجربه از فاشیسم رژیم اسلامی در ایران داریم .باید اعمال سرکوب فاشیستی رهبری مجاهدین علیه منتقدین ، مخالفین ، جداشدگان مجاهدین از جمله علیه آقای ا یرج مصداقی را محکوم کرد علی رغم تمامی اختلافات سیاسی ،  باید اپوزیسیون ایرانی از سکوت مصلحت آمیز و فرصت طلبانه بیرون آمده وکارت قرمز روشنی به رهبری مجاهدین در  جهت سیاستهای سرکوب تشکیلاتی درونی ، سیاست های جنگ طلبانه بدهد اگر مسئولیت در مقابل ادعاهای خود برای آزادی و دمکراسی برای مردم ا یران را  دارد! 

 

حملات تروریستی سایبریک مجاهدین به آقای ایرج مصداقی محکوم استنمونه تصویری حملات تروریستی سایبریک مجاهدین به ایرج مصداقی