۱۳۹۳/۲/۶

اعتراض به سبک چینی: ماموران شهرداری از مردم آنقدر کتک خوردند تا مردند

چندین مامور شهرداری در شهر کانگنان چین، در پی شورش مردم تا حدی از سوی جمعیت معترض کتک خورده اند که منجر به مرگ چند تن از آنان شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که ماموران شهرداری فردی که قصد داشت از آنها عکس بگیرد را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، در اینجا مردم به خشم آمدند و آنها را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ماموران شهرداری که در چین مسوول برقراری «نظم عمومی» هستند، در حال درگیری با چند دست فروش بوده اند که مردی شروع به عکسبرداری از آنها میکند. ماموران به فرد عکاس دستور میدهند تصاویر خود را پاک کند اما او از این کار خودداری میکند.

خودداری فرد عکاس، منجر به حمله ماموران شهرداری به وی میشود. بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند ماموران با یک چکش بسیار بزرگ به مرد عکاس حمله کرده اند. خشونت ماموران شهرداری شاهدین ماجرا را به واکنش وامیدارد.

در تصویر زیر فرد عکاس در حالی که موبایلش در کنارش افتاده دیده میشود

هشدار:برخی از تصاویر در مقاله خشونت آمیز و ناراحت کننده است 

 شاهدین ماجرا عنوان کرده اند این چکشی است که ماموران شهرداری با آن فرد عکاس را مورد ضرب و شتم قرار داده اند

جمعیتی از مردم عصبانی که شاهد ماجرا بودند، ماموران شهرداری را در داخل این اتوبوس محاصره کرده اند.

ماموران شهرداری که توسط جمعیت عصبانی تعقیب شده بودند به داخل یک اتوبوس پناه میبرند اما مردم شیشه و در اتوبوس را شکستند و ماموران شهرداری به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند، بسیاری نیز با استفاده از سنگ، این اتوبوس را سنگباران کردند.

 

مردم اتوبوس را پنچر کردند تا مانع فرار ماموران شهرداری شوند.

 

ماموران شهرداری که به علت حمله مردم و پرتاب سنگ به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، ساعت ها بعد با حضور نیروهای ضد شورش در محل، نجات پیدا کردند.

 به گفته پلیس چین، چند نفر از ماموران شهرداری طی این حمله نهایتا کشته شده اند، خشم مردم تا حدی بود که به آمبولانس حامل ماموران شهرداری نیز حمله کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟