۱۳۹۳/۱/۲۳

باز هم مجری صدای آمریکا سرکار رفت


سالهاست تلویزیون صدای آمریکا( (VOA با بودجه وزارت خارجه آمریکا و شورای دولتی پخش برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی آمریکا (BBG) با ادعای ترویج دموکراسی و آزادی در ایران فعالیت می نماید ولی در عمل هیچ فعالیت موثر و قابل توجهی در این جهت از خود نشان نداده است و حتی رئیس جمهور آمریکا برای بیان نظرات خود با فارسی زبانان بی بی سی فارسی را برای مصاحبه انتخاب نموده است هرچند این کار اوباما مهر تاییدی بر حمایت وی از جنبش سبز بود که بر همگان روشن است که تلویزیون بی بی سی فارسی پاتوق اصلاح طلبان و سبز الهی ها می باشد.

اما سوال اینجاست دولت و کنگره آمریکا آیا نظارت و  بررسی نسبت به عملکرد و فعالیت های این تلویزیون  ندارند؟

چگونه میلیون ها دلار سرمایه دولت آمریکا صرف رسانه ای شود که فقط اسباب خنده مردم را فراهم کند؟

آیا در بین ایرانیان خارج از کشور نیرو های با تجربه و رسانه ای قحط است که افرادی چنین کم فهم برای فعالیت در تلویزیون صدای امریکا انتخاب می شوند؟

البته علاوه بر این موج فامیل بازی و پارتی بازی هم در این تلویزیون سر به فلک برده است همچنان که در رادیو فردا این موضوع شهره شهر شده بود.

هرچند انتقاد ها و اعتراضات به این رسانه ها تمام شدنی نیست . اما امیدواریم به زودی شاهد نظارت بر این همه خرج های بی حد و حصر در این رسانه ها باشیم .

امیدواریم برخی افراد که به نام اپوزیسیون در این تلویزیون مشغول چاپیدن دلار های آمریکایی هستند بالاخره رسوا شوند و بر همه معلوم شود که اینها فقط مشتی جا انداز و عقب مانده سیاسی و حتی ذهنی هستند که هیچ کاری برای مردم ایران نمی خواهند بکنند. 

اما علت نوشتن این متن هم دیدنی است : مجری صدای آمریکا که چندی پیش در موضوع سبد کالا بد جوری  اسباب خنده و استهزا مردم را فراهم کرده بود در آخرین دسته گل خود که درباره یارانه ها به اجرای برنامه مشغول بود شخصی که خود را استاد دانشگاه علم و فلسفه تهران معرفی کرد با بیان صحبت های کارشناسی و بسیار علمی وی را سر کار گذاشت .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟