۱۳۹۲/۱۱/۲

دشمنی بی بی سی با لس آنجلسی ها ادامه دارد

پس از آنکه صادق صبا مشکل اصلی بی بی سی ها را سلطنت طلبان (به گفته وی ) دانست و علیه تلویزیون های لس آنجلسی و هواداران نظام پادشاهی صریحا موضع گیری کرد. معلوم شد که وزن مخالفان بی بی سی منحصر در همین طیف است و بی بی سی هم نوک پیکان حملاتش را علیه این گروه گرفته است. 

 

گویا تجمع بزرگ هواداران رضا پهلوی در مقابل ساختمان بی بی سی بد جوری صادق صبا را در منگنه قرار داده است. 

و از این به  بعد باید منتظر حملات توهین ها و تخریب های عوامل و مزدوران بی بی سی باشیم. 

اخیرا هم پونه قدوسی مجری اخراجی بی بی سی که پس از اخراج پونه قدوسی هوای بازگشت به این بر نامه مهم بی بی سی را در سر دارد دست به خود شیرینی خاصی برای صادق صبا زده است. 

وی در حمایت از صادق صبا در فیس بوک خود علیه تلویزیون های لس آنجلسی  و بطور ویژه تلویزیون پارس و کانال یک موضع گرفته است. 

به این خانم وطن فروش باید گفت که ماه پشت ابر نمی ماند و بزودی اسناد و مدارک رابطه بی بی سی با رژیم بیرون خواهد آمد مخصوصا با روی کار آمدن حسن فریدون که همکاران شما و امثال شما فیلتان یاد هندوستان و برگشتن زیر عبای ایشان را دارد حتما شاهد خیانت بیشتر تان خواهیم بود. 

و آنجاست که معلوم می شود این تخریب ها و حملات شما بی هدف و بدون دستمزد از جانب رژیم نبوده و به ازای وطن فروشی اینطور شیرین زبانی کرده اید. 

امیدوارم مثل تمامی خائنین به میهن و وطن فروشان رژیم بعد از آنکه از شما استفاده خود را کرد مثل دستمال توالت به اوین بیاندازد تان.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟