۱۳۹۲/۱۰/۳۰

رابطه جنجالی رئیس جمهور فرانسه با هنرپیشه معروف باعث بستری شدن همسرش شد


دولت فرانسه مانع از انتصاب ژولی گیه، هنرپیشه فرانسوی که در کانون یک رسوایی عشقی با رئیس جمهوری فرانسه قرار دارد، به عنوان عضوی از هیئت داوران کمیته فرهنگی این کشور شده است.

اواخر هفته گذشته مجله "کلوزر" در تازه‌ترین شماره خود مجموعه عکس‌هایی از فرانسوا اولاند، رئیس جمهوی فرانسه، و خانم گیه منتشر کرده که نشان می‌دهد این دو با هم 'روابطی' دارند.

خانم گیه ۴۱ ساله، بازیگر سینما و تلویزیون است که در بیش از ۵۰ فیلم ایفای نقش کرده است.

ماه گذشته نام خانم گیه برای عضویت در این کمیته فرهنگی که مسئولیت اعطای بورسیه فرهنگی به افراد برای ادامه تحصیل در روم را دارند، پیشنهاد شده بود.

نام خانم گیه در وبسایت آکادمی فرانسه اعلام شده بود اما اکنون وزارت فرهنگ این کشور، مانع از نامزدی او برای عضویت در هیات داوران این کمیته فرهنگی شده است. دلیل خاصی برای این اقدام عنوان نشده است.
شریک زندگی اولاند در بیمارستان

والری تریروایلر، شریک زندگی آقای اولاند از روز جمعه (۱۰ ژانویه) و به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر رابطه آقای اولاند با یک هنرپیشه در بیمارستان بستری شد.

دستیاران خانم تریروایلر به رسانه‌های فرانسوی گفته‌اند که پس از شنیدن این خبر، "شوکه" شده است. او و فرانسوا اولاند از سال ۲۰۰۷ با یکدیگر بوده‌ و در کاخ الیزه، مقر رسمی ریاست جمهوری در کنار هم زندگی می‌کنند.

قرار بود والری تریروایلر روز دوشنبه بیمارستان را ترک کند اما گفته شد که پزشکان به او توصیه کرده‌اند که کماکان در بیمارستان استراحت کند.

دیروز سه‌شنبه (۱۴ ژانویه) آقای اولاند، در جریان یک نشست خبری در پاریس درخصوص سیاست‌های جدید اقتصادی گفت با شرایط سختی در زندگی خصوصی‌اش رو‌ به‌ رو است. کنفرانس خبری آقای اولاند از مدتها پیش برنامه ریزی شده بود. او در جریان آن برنامه‌های خود را برای رشد اقتصادی و کاهش نرخ بالای بیکاری اعلام کرد.

آقای اولاند پاسخی در مورد وضعیت رابطه‌اش با والری تریروایلر بانوی اول فرانسه نداد.

رئیس جمهور فرانسه افزود به سئوال‌ها در این باره پیش از سفرش به آمریکا پاسخ خواهد داد. او گفت که زندگی خصوصی‌اش باید خصوصی بماند.

آقای اولاند تاکنون ازدواج نکرده است. شریک قبلی او سگولن رویال، از رهبران سوسیالیست‎‌های فرانسه است و این دو از زندگی مشترک خود چهار فرزند دارند. فرانسوا اولاند سرانجام خانم رویال را به خاطر دلبستگی به خانم تریروایلر ترک کرد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که فرانسوا اولاند، محبوبیت چندانی در میان مردم ندارد و بسیاری از فرانسوی‌ها به خصوص از عملکرد اقتصادی او راضی نیستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟