۱۳۹۲/۱۱/۲۲

دستگیری هواداران روحانی در راهپیمایی 22 بهمن

امروز در راهپیمایی 22 بهمن تعدادی از هوادارن روحانی و رفسنجانی را به جرم پوشیدن لباس سبز دستگیر شده اند. برخی هواداران حسن روحانی که وی را روی کار آوردنه اند در مطالبی به حسن روحانی اعتراض کرده اند و تقاضای آزادی آنها را کرده اند. 

این چه ضرب شصتی است که رو حانی به سبزی ها نشان داد ثابت کرد که حسن فریدون جون به جونش کنند نیروی اطلاعاتی و امنیتی است و فقط برای بازداشت و سرکوب سبز ها از درون وارد صحنه شده. 

روحانی آمده تا نیرو های معترض با دعوت او به راهپیمایی بیایند و شعار درود بر روحانی سلام بر هاشمی سر دهند و شناخته شوند و بعد توسط لباس شخصی ها گرفتار شوند. 

برخی گزارشات اعتراضی هواداران روحانی را برایتان می گذارم که بدانید اصلاح طلبان اصلا قابل اعتماد نیستد:

 

علی اصغر رمضان پور : 

"مصادره راهپیمایی ۲۲ بهمن: مصادره راهپیمایی ۲۲ بهمن تازه ترین مرحله مصادره انقلاب ایران به دست مافیای حاکم بر اطلاعات سپاه پاسداران و دفتر خامنه ای ست.
وقتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بازداشت می شوند حتی به جرم این که لباس سبز بر تن دارند این نظریه قوت می گیرد که حتی اقای خامنه ای هم از ادامه راهی که بر سر آن با روحانی توافق کرده است ناتوان است. روشن است که چنین اقدام هایی بیش از همه علیه کودتایی است علیه خامنه ای تا شرایط را علیه هرگونه مصالحه او با جناح های دیگر بر هم بزنند. همین گروه هستند که به شدت از آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی می ترسند و از بیم اعتراض مردم در خواب هم کابوس سبز می بینند و در بیداری از رنگ سبز می هراسند."

 

مهدی خزعلی : 
موج دستگیری در راهپیمایی 22 بهمن
نیروهای امنیتی به کمترین بهانه ای مبادرت به دستگیری جوانان می کردند !
حکومت لباس شخصی ها چشم گیر بود و هر کس پیراهن سبز به تن داشت راهی مینی بوس های مستقر در حاشیه راهپیمایی می شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی از خیابان دکتر قریب به راهپیمایان پیوست و با شعار "درود بر هاشمی ، سلام بر روحانی " مردم استقبال شد و گروهی نیروهای امنیتی با شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" از او استقبال کردند و پس از رفتن آیت الله هاشمی همین نیروهایی که شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه می دادند، به دور مردمی که از او استقبال کرده بودند، حلقه زده وجمع کثیری را دستگیر کردند! دستگیر شدگان به کلانتری ستارخان و فلسطین منتقل شدند.
در میان دستگیر شدگان هفت تن از اعضای سرای قلم نیز هستند که تنها جرم آنها حمایت از هاشمی و رئیس جمهور منتخب است.
انتظار ما از هاشمی و رئیس جمهور این است که سریعاً نسبت به این تندروی ها واکنش نشان دهند!
22 بهمن روز وحدت ملی و همدلی است، نباید با این تندروی ها در کام مردم تلخ شود...!
جالب است بدانید که کسانی با عکس احمدی نژاد آزادانه می گشتند و تنها عکس هاشمی و روحانی ممنوع بود و هر کس عکس روحانی داشت باز داشت می شد.
وفور عکس هایی با کیفیت بالا و روی کارتن پلاست با هزینه ارگان های دولتی، حکایت از اسراف و تبذیر در تولید عکس و پوستر مسئولین در این وانفسایی داشت که مردم برای یک شانه تخم مرغ و کمی روغن و برنج و ... جان باختند...!
در تظاهرات اعلامیه هایی علیه توافق ژنو - که با نظر رهبری انجام شده است - منتشر شد که این مقابله با رهبری و دولت تلقی می شود...!
و باز بنر هایی در جنگ طلبی! اخیراً آیت الله مصباح هم از جنگ سخن گفته است، نمی دانم ایشان و فرزندان و دامادهایشان در هشت سال دفاع مقدس کجا بودند که حالا دم از جنگ می زنند، شاید ما رزمنده ها موی دماغیم و می خواهند ما را از سر باز کنند و دهها میلیاردی بودجه بگیرند! نه جانم، پاسخ شما را احمدی نژاد داد، همان روزی که حرف از لولو زد...!
1392/11/22
مهدی خزعلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟