۱۳۹۲/۱۱/۲۳

پشت پرده اختلاف افکنی ها در خارج کشور

 تظاهرات امسال در خارج کشور متاسفانه شور و حرارتی نداشت. حتی در اطراف شاهزاده هم تعداد کمی از ایرانیان دیده می شدند در حدی که یکی یکی می ایستادند و با ایشان عکس یادگاری می گرفتند. 

گویا وعده و وعید ها در برخی اثر کرده و هوای برگشت به ایران هوش از سرشان برده است. 

بعضی دوستان هم درگیر من من و خود خواهی های همیشگی اند. 

حتی در لس آنجلس هم جمعیت بسیار کمتر از هر سال بود. اما درباره این اختلاف ها و کم کاری ها توجه به متنی که امید دانا در فیس بوکش منتشر کرده و توضیحاتی از خود و حسن جعفری در اینباره خواندنی است: 


"با خودم گفتم این نوشته را شر کنم تا عزیزانی که از ایران با من در تماس هستند و میپرسند چرا وضعیت اپوزسیون به این شکل است بدانند من در خارج از ایران بویژه استکهلم با چه نوع انسانهایی طرف هستم.

انسانهای کوتوله ای که ‍جز حرافی کار دیگری بلد نیستند و بابت اینکه دیده شوند به هر رفتار زشت و زننده ای بدون توجه به مکان و جایگاه دست میزنند.

آری حتما این نوشته یکی از جوانان خوب استکهلم را بخوانید که قصد اتحاد مابین نیروهای راست را داشت اما بلایی سرش آوردند که مجبور شد اینچنین بنویسد.

امید دانا"

توضیحی در ارتباط با تظاهرات 22 بهمن در برابر سفارت ننگین جمهوری اسلامی

اینجانب "حسن جعفری" با یاری چند تن از دوستان به ویژه جناب "سعید مهربد" در دیماه گذشته قصد برگزاری تظاهرات 22 بهمن را در برابر سفارت ننگین جمهوری اسلامی گرفتیم و مسئولیتها را تقسیم نمودیم که قرار شد جناب سعید مهربد اجرا کننده شوند و من برای دریافت مجوز تظاهرات اقدام نمایم.

به همین مناسبت تلاش کردیم نیروهای میهن پرست را جمع کرده و اتحادی بوجود آریم.

اینجانب برای گفتگوها با نخستین کسی که وارد رایزنی شدم، جناب "امید دانا" مسئول سازمان میهن سالاری بود که ایشان نیز گفتند برای اتحاد قدم جلو میگذارند پس از ایشان به همراه جناب سعید مهربد به دیدار جناب "بهنام روشن" مسئول نگهبانان پرچم ملی ایران رفتیم و در این زمینه با ایشان وارد گفتگو شدیم که ایشان شوربختانه بهانه های گوناگونی می آوردند به مانند "اگر فلانی باشد من نیستم و از این قبیل حرفها" که من و سعید مهربد زیر بار نرفته زیرا هدفمان اتحاد نیروهای راست و میهن پرست بود و در نهایت جناب بهنام روشن پذیرفتند اما باز هم خواسته ای نابجا داشتند که بایستی مجوز را به نام ایشان کنیم که ما نپذیرفته و در نهایت گفتند مجری برنامه بایستی از آنان باشد که باز ما نپذیرفتیم و طبق قرار از پیش تعیین شده "سعید مهربد" مجری این برنامه بودند و جناب روشن نیز پذیرفتند و با علم به اینکه جناب سعید مهربد اجرا کننده هستند پا به تظاهرات گذاشتند.

متاسفانه امروز سه شنبه 22 بهمن موقعی که میخواستیم تظاهرات را برگزار کنیم جناب روشن و دوستانشان خانوم لیلا یزدانی را جلو انداخته و به زور تظاهرات را از آن خود کرده و به جناب سعید مهربد اجازه اجرا ندادند و اینجانب در جو بوجود آمده بابت عدم تجربه سیاسی و آرام کردن جمعیت رفتاری مقتدرانه از خویش نشان ندادم.

بدینوسیله در مرحله اول از جناب سعید مهربد و پس از آن از شرکت کنندگان بابت این بی نظمی معذرت میخواهم و رفتار ناشایست آقای روشن و دوستانشان را محکوم مینمایم.

حسن جعفری

شامگاه 22 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

به نظر شما رسانه مستقل وجود دارد؟
رسانه مستقل چه ویژگی باید داشته باشد؟